• efg

Vi med BIM 13-19 oktober

Krishna skrev 2014-11-05 12:02:54 följande:

Det blir nog att jag testar när sambon är med.
    Men jag känner verkligen ingenting annorlunda, så fast vi körde runt äl så känns det inte som att det har blivit något. Eller så har det blivit nått bara för jag inte känner nått :D Haha det är knäppt allting!!

När har du BIM efg?

Har ju en ojämn lutealfas så har bim nu mellan 4-8 nov, fortfarande ingen mens, så hoppet är inte ute!
  • efg
    Krishna skrev 2014-11-06 07:45:43 följande:
    Testar du efter den 8:de då? Känner du något speciellt?

Det är bara att hålla tummarna :)
    Ja jag ska testa 9e (fars dag) om mensen inte kommit då den har fortfarande inte kommit så börjar bli sjukt spänd!

Vill inte erkänna mina symptom egentligen för jag är så rädd för att jag inbillar mig men ja de finns lite symptom där ..
  • efg
    Krishna skrev 2014-11-06 12:41:59 följande:
    Då får vi bara hålla tummarna att det inte är inbillning utan riktiga tecken :)

Tänk att vi längtar och väntar med spänning varje månad på samma sak. Vad många barn det faktiskt finns som är planerade och så älskade innan de ens finns :) Det tycker jag är så fint!
    Tack! Ja de är verkligen fint! Tänker samtidigt på alla de barn som inte är önskade eller älskade .. Känns så hemsk att man skaffar "nya" barn till denna värld när de är så många som behöver en familj. Men samtidigt så är det ju en speciell känsla att få bära sitt eget barn och att barnet är skapat av en själv och den man älskar..

Fortfarande ingen mens.. Blir så nervös av detta!
  • efg

BIM-lista!

November:

4-8/11

efg, 22 år

10/11

Krishna 26 år

17/11

Mee, 26 år

18/11

Emlan88

?? Efter mf

Ticcer

December:

2/12

LittlemissE

Vill du vara med i listan, eller ändra dina uppgifter? Kopiera listan till ett nytt meddelande och ändra uppgifterna! Underlättar för alla!

Hoppas vi får lite +!

• efg

Hur går det gör alla? Några känningar krishna? Hur går det efter mf ticcer?

Nu är jag på äl+10 och har därmed just nu den längsta lutealfasen sedan p-piller stop! hoppas innerligt att det finns något där inne, igår var testet negativt, tar ett nytt imorgon om mensen fortfarande lyser med sin frånvaro

• efg

Mee: de är bara att vänta nu då, och se vad som händer

Krishna: Åh vad spännande, de låter ju lite misstänkt om de kändes som de bukar vid mens men Utan mens :o hoppas hoppas de var nåt annat som fäste !

Ticcer: vad jobbigt att de inte slutat ännu, förstår att du vill komma igång så snart som möjligt! Hur långt gånger var det när du fick mf?

• efg

Nu har jag passerat tidigare bim. Är på äl+12 och ingen mens. Alltså har jag fått en längre lutealfas (kanske tack vare de vitaminer jag tar) hade dock hoppats på ett plus då jag upplever flera symptom men än så länge har jag bara fått negativa test.

Krishna: har du testat än? Eller har du fått mens?

Ticcer: hoppas du slutar blöda snart och att ni kan komma igång så snart som möjligt! Berättade du nu för några anhöriga iom att du fick mf?

• efg

Jag tänker att hcg fortfarande kan vara för lågt. De flesta rekommenderar att testa efter bim (men bim för de flesta är ca äl+14. Dvs testa på äl+15. Så inte helt omöjligt att nivåerna bara är för låga såhär äl+12 men blandade känslor såklart!

Mee: du kan väl inte säga redan nu att du får mens om en vecka? De är inte kört förrän det är kört

Krishna: spännande att båda "passerat bim" men har negativt.. Hoppas de är som ja hoppas för mig, att nivåerna bara är lite låga än så länge. Hur ofta tänker du testa så länge du inte har mens?

• efg

Jag ska nog också vänta till onsdag.. Minst. Även om ja vill testa hela tiden!

Funderar på att lägga upp en bild på mitt test i den där "spöktråden" bara för att folk ska säga att de ser två streck :p (eftersom att jag typ aldrig ser två streck på de bilderna som folk lägger upp men alla svarar ändå att de ser två streck :D) kanske bara är jag som är blind?

Bra att ställa in sig på att få mens antar jag.. Hellre att man blir positivt än negativt överraskad. Dock behöver jag nog känna hopp så länge det går..

• efg

Hur gick det krishna?

Här har fortfarande ingen mens kommit på äl+13, tog inget test imorse, vet inte om ja ska ta imorrn eller vänta till torsdag?

Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober