• efg

Vi med BIM 13-19 oktober

Herregud ticcer! Försök fixa en bild!! Hoppas hoppas!!!!

• efg

Nej jag kan tyvärr inte heller se på bilden, men de betyder ju inget! Vi får hoppas!! Kan du hjälpa mig o tyda dessa äl test?

• efg

Åh vad synd ticcer, ge inte upp än, de är väl fortfarande tidigt att testa? :)

Här har ja fått nya äl känningar fast i den andra äggstocken jämfört med för några dagar sen. Ja bryr mig inte om att folk påpekar att de är ovanligt att få äl flera gånger samma cykel,, ja tror ändå att de är det som händer mig nu, de är ju allt annat än omöjligt speciellt eftersom ja tagit pergotime.

Men de återstår att se om de blir nån graviditet ändå.. Suck

• efg

Japp nu ska jag verkligen mysa haft sex idag redan så på't imorrn igen

Typiskt ticcer :( , men om de inte är riktig mens kan de ju va en nidblödning? De hoppas jag på iaf! Men ja, de är tur du är ung! (själv fyller man ju snart 23 )

• efg

Ja nu känns de jättebra! Vi har iaf inte "missat" äl den här gången även om de inte lyckas imorrn. Tillskillnad från förra gången de sket sig totalt. Haha.

Jag hoppas plussa lagom till min födelsedag :)

Till maj kommer du säkert lyckas ticcer! De tror ja verkligen!

Har ni några barn sen innan Anna? :) tänk inte så mycket på åldern, du är fortfarande långt ifrån för gammal för att få barn och skulle de va problem så lär du få mer hjälp än mig som hänvisades till ungdomsmottagningen där de försöker motarbeta graviditeter hahaha..

• efg

Jadu Anna.. De ca en riktig idiot, pratade tyvärr med väldigt många såna där ett tag.. Ringde faktiskt tillslut ungdomsmottagningen och där fick jag iaf psykiskt stöd!

Han är inte för gammal för att ni ska få hjälp om det skulle behövas så oroa dig inte för det! :)

Jag fyller år 11 feb :)

Fick positivt äl test idag med så ja antar att ägget inte släppt ännu.. Vill verkligen att de ska skäppa så snart som möjligt då vi får svårt för att ha sex om några dagar så spermierna måste överleva isf! Hahaha.

Gårdagens och dagens:

• efg

Fick svar från graviditetskollen nu ang mitt oklara äl test och de "bekräftar" att testet är positivt. Alltså... Äl två gånger denna vecka

Detta ska alltså enligt graviditetskollen vara positivt:

• efg

Tråkigt att höra ticcer! Men de kommer nog gå snart ska du se! Du vet ju att du kan bli gravid

Ang äl tester så har ja bara använt graviditetskollens äl stickor men de är efter lite eftersökning de ja hittat som är mest prisvärda när man inte vet hur långa stickor som egentligen kommer behövas. De har inte krånglar något för mig och nu när ja va lite osäker så mailade jag ju till dem och fick ett bra och trevligt svar. Tycker också de är bra att de står Lh på de så man slipper nojja över att de eventuellt skulle vara ett graviditetstest. :)

• efg

Ja de va skönt att bara få prata av mig lite med nån som inte va din i huvudet haha.

Vet att vården kan va skit ibland.. Jobbar själv inom vården och arbetade precis mitt absolut första pass som sjuksköterska idag så ska försöka göra vården en bättre plats! ;)

Va häftigt att ni fyller så tätt! Men då kanske de inte är menat att du ska bli gravid riktigt än om nästa bebis också ska komma samtidigt ;)

Märkligt att de haft en liten blödning om du inte haft de förut. Men kroppen är ju väldigt skum och tycks hitta på alla möjliga grejer speciellt när man håller på å analyserar allt den gör så som vi gör nu hahaha.

Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober