• efg

Vi med BIM 13-19 oktober

Gaaah! Allt är så spännande nu! De känns som de kommer hända snart! Full av förväntan! (Eller är de bara julstämning? )

• efg

De blir nog positivt snart ändå ticcer, du kan ju uppenbarligen bli gravid

• efg

Önskar ja kunde svara på de Mee.. Men tyvärr inte :(

Själv håller ja på att testar mig efter äl nu i veckan. Första pergotimekuren avklarad ;)

• efg

Åh va tråkigt Mee! Vi får fortsätta kämpa på! Vi får tänka såhär, snart ett nytt år, nya möjligheter!

• efg

Gott nytt år! 2015 blir Vårat år!

Jag fick äl av min pergotime kur dock så lyckades visningen direkt pricka äl som antagligen skedde 23-24 dec. Nu väntar ja på mensen (men hoppas såklart på plus) om inte annat kommer vi satsa fullt ut kring den 25e när ja beräknar nästa äl! :)

Mee här va de också sjukdom bland annat som hindrade sex kring äl. Så himla typiskt!

Ticcer, va härligt att du fått mens efter mf, då kommer nog äl snart!

• efg

Åh ja blir så ledsen när ja hör om alla dessa mf och ma. Kan inte tänka mig hur jobbigt de skulle vara :( stor kram till er!

Nu tar vi nya tag och hoppas på bebis 2015!

• efg

Helt klart en Stegring! Fortsätt testa så hoppas vi på positivt test snart!

• efg

Jag fick mens idag, precis som ja beräknade vilket gör att allt verkligen tyder på att jag faktiskt hade ägglossning då när ja trodde de var de. Så det är iaf toppen!

Nästa äl beräknas 25e januari så nu jävlar ska här satsas stort!

• efg

Ja de är väl lite tråkigt men ja är mest glad för att pergotime fungerade! Så nu ska ja till Apoteket och hämta ut en ny kur! Ja tror starkt på plus nästa månad!

Ojdå Mee, va märkligt! Men va bra att du känner själv så ni kan köra så de ryker nu också

Ja de är ett tag sen vi började följas nu, så nu är de väl ändå våran tur! <3

• efg

Hmm. De ser ut o va en bra stegring, dock inte positivt än. Men säkert inom ett par dagar!

Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober