• efg

Vi med BIM 13-19 oktober

Spännande Krishna! Du måste hålla oss uppdaterade!

Jag tog ett äl test förut idag som hade ett tydligt streck men inte "positivt". Funderar på att ta ett nytt imorrn bitti istället för gravtest bara för att de om de blir nåt utslag.

• efg

Vad skönt ticcer! Då går det åt rätt håll iaf

Jag har en jättedålig dag idag.. Helt nästan tappat hoppet om att ja skulle vara gravid och istället börjat oroa mig för att mensen blir helt Störd nu.. Innan ja började med p piller hade jag en period där jag fick mens bara varannan månad och de vill jag verkligen inte ha nu! Så om ja Inte är gravid får menade gärna komma NU är ju på äl+14 och har passerat bim (beräknat från de andra månaderna)

• efg
    Krishna skrev 2014-11-12 13:01:08 följande:

Jag förstår dig att man bara vill få igång kroppen och mensen. Eftersom jag inte känner några gravidsymptom förutom lite mensvärk från och till men ingen mens. Det oroar mig oxå att något har blivit fel i kroppen då jag har alltid haft regelbunden mens i 6 månader och nu är den spårlöst borta!! Men jag har vita flytningar :/ Så det verkar inte vara ur system ändå.

Varför ska det vara så svårt? Ibland önskar jag att jag blev gravid av misstag för då verkar det ju gå på en gång...

Jag har knappt några symptom kvar heller. Alla är kvar så men de är mycket lindrigare nu och inte liks ofta som de varit i några dagar. De enda som är lika mycket eller mer är att brösten är ömma.

Har också önskat att ja blivit gravid av misstag så många gånger .. Senast för inte så länge sen när vi var i planeringstankar men inte bestämt ännu och jag behövde fylla på mitt p piller recept. Tog då ett gravtest hos bm och hon svarar "var bra, det var negativt" jag vart så otroligt ledsen, hon hade ingen rätt att värdera huruvida jag tyckte det var bra eller inte att testet var negativt. Jag önskade ju inget annat än att de skulle va positivt.
  • efg

Jag försöker vara avslappnad, tänka olika möjliga scenarion och vara lugn när ja tänker de och på så sätt får jag för mig att jag har en ganska avslappnad inställning till situationen. Men sen kan jag absolut inte sluta tänka på det ändå. Dock tänker jag på allt utan att bli särskilt upprörd eller frånvarande av andra tankar liksom. Omges av människor runt omkring mig som inte har den blekaste om mina tankar också vilket underlättar för att inte tänka hysteriskt på det!

• efg

Jag glömmer aldrig att tänka på det, känns de som iaf haha. Imorgon ska ja testa igen, blir äl +15 då.

• efg
    Mee skrev 2014-11-12 21:26:35 följande:

Själv har jag blandade känslor. Ibland får jag för mig att jag vet att mensen kommer på fredag och sedan får jag känslan att jag plussar på måndag. Men får se hur det blir närmare helgen :)

Sådär har jag också hållt på hela tiden, som att stå på en balansbräda och vela fram och tillbaka fast de är känslorna som balanserar.
  • efg
    Krishna skrev 2014-11-13 07:34:30 följande:

Mensen kom nu. Tre dagar försent. Tänk vad mycket man hinner tänka på tre dagar...

Åhh vad tråkigt krishna! Vet hur de känns, jag hoppas istället att min mens ska komma är ju på äl+15, grav test imorse var himla negativa så de är bara såå jobbigt att vänta.
  • efg
    M91 skrev 2014-11-13 08:13:48 följande:

Hej!

Får man hoppa in här? 23 år från Sthlm och försöker få min andra. Andra försöket den här gången. Bim idag. Svårt att tänka på nåt annat.

Gjorde gravtester igår. Första från rfsu, testa tidigt.

phpjYi33b05351.jpg

Andra från testlagret också gjort igår:

php3gnCOY00030.jpg

Och imorse en stav från testlagret:

phpv7kXhQ08158.jpg

Vad tror ni? Kan det vara nåt? Borde det inte vara starkare idag? :/ ingen mens än iaf... Skönt att skriva med några andra som också försöker eftersom jag knappt kan tänka på nåt annat...

Hej!

De är absolut positivt. Så Grattis!

Att dagens test var svagare än gårdagens kan ju bero på att de är ett annat märke. Håller tummarna för att de går bra
  • efg
    Emlan88 skrev 2014-11-14 08:54:48 följande:

Jaha, verkar som att mensen kom 4 dagar för tidigt istället, aldrig hänt förut :/

Började som vanligt med lite bruna flytningar igår o blod på pappret imorse. :(

Vad tråkigt

Min mens är också helt rubbad.. Ingen mens ännu på äl+16, mår illa, ömma bröst, mm. Men inget plus på Stickan. Vill bara att mensen ska komma..
  • efg

Tack för ditt stöd krishna! Jag hoppas att jag inte drar ner alla andras humör bara för jag beskriver mina problem. Behöver verkligen få prata av mig i väntan på mer information.. Har bokat in en gyn-tid till början av december (tidigaste som fanns) så hoppas verkligen de ska kunna svara på mina frågor och hjälpa mig så vi får en liten bebis snart!

Längtan blir bara större och större och jag kunde inte vara mer redo för ett plus nu!

Hoppas alla som försöker lyckas snart!

Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober