Krishna skrev 2014-11-12 13:01:08 följande:
Jag förstår dig att man bara vill få igång kroppen och mensen. Eftersom jag inte känner några gravidsymptom förutom lite mensvärk från och till men ingen mens. Det oroar mig oxå att något har blivit fel i kroppen då jag har alltid haft regelbunden mens i 6 månader och nu är den spårlöst borta!! Men jag har vita flytningar :/ Så det verkar inte vara ur system ändå.
Varför ska det vara så svårt? Ibland önskar jag att jag blev gravid av misstag för då verkar det ju gå på en gång...
Jag har knappt några symptom kvar heller. Alla är kvar så men de är mycket lindrigare nu och inte liks ofta som de varit i några dagar. De enda som är lika mycket eller mer är att brösten är ömma.
Har också önskat att ja blivit gravid av misstag så många gånger .. Senast för inte så länge sen när vi var i planeringstankar men inte bestämt ännu och jag behövde fylla på mitt p piller recept. Tog då ett gravtest hos bm och hon svarar "var bra, det var negativt" jag vart så otroligt ledsen, hon hade ingen rätt att värdera huruvida jag tyckte det var bra eller inte att testet var negativt. Jag önskade ju inget annat än att de skulle va positivt.