• efg

Vi med BIM 13-19 oktober

Tack Mee! Hoppas bara få nån förklaring till min bråkiga kropp.

Hoppas verkligen att din mens inte kommer och att de är en liten knodd i maggen! Ska bli spännande o se hur de går för dig

Jag har en fråga ang såna där fertilitets monitorer/tempar är det någon som har erfarenhet av detta?

• efg

Skickar elektronisk gruppkram till alla er andra som också känner er ledsna och är i samma situation som mig och bara längtar efter en liten! <3

• efg

Åh Anna! Jag vet inte vad jag ska säga.. Så mycket blandade känslor förstår jag att det är... Har du berättat för mannen att du blivit gravid? Har han möjlighet att få annat jobb snart? Om det inte är farligt (för dig eller bebis) att du är gravid trots beh så är det kanske bara att bita i sura äpplet och inse att de kan bli en tung graviditet (vilket de kanske kunnat blivit ändå) och tänka på belöningen!

Grattis till graviditet och kram för alla motgångar! <3

• efg

Ja Anna, testet är definitivt positivt!

Förstår att de känns som dålig tajming men som de verkar så kommer det köra sig iaf!

Önskar er all lycka till!

• efg

Du kan testa oavsett tid på dygnet, men gör det efter du sovit

• efg

Åh har du slutat blöda helt ticcer? hoppas de tar sig nu och att de blir en frisk liten knodd!

Själv går de fortsatt dåligt. Ingen mens inget plus. Har gett upp om plus och tänker inte ta några fler test. Gyn inbokat om två veckor. Hoppas inte bli ivägviftad om att allt är "normalt" utan att de faktiskt ordentligt ser så de inte finns några hinder för att bli gravid. Två veckor känns så himla långt bort bara och ja hoppas såklart att mensen ska ha kommit varje gång ja går på toa så jag kan börja hålla utkik efter äl

• efg
    tjugofemton skrev 2014-11-19 16:00:02 följande:

Bim +1 idag.. kanske ta test? ????

Ja såklart du ska ta test!
  • efg
    tjugofemton skrev 2014-11-20 06:23:28 följande:

Visst är detta ett plus?!

Tveklöst! GRATTIS! <3
Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober