Vi med BIM 13-19 oktober
Jag vet att min familj kommer tycka jag är för ung, men jag känner sålänge jag själv vet att jag är redo så bryr jag mig inte. Vet att de kommer glädjas tillslut ändå :) Fast jag kan förstå deras tankar, de kan ju inte veta hur länge jag har längtat och förberett mig.. Vart inne på fl dagligen i år och läst flera böcker om graviditet, förlossning och livet med spädbarn. Har kollat på barnvagn, tygblöjor, allt man behöver och gjort inköpslista så jag vet hur mycket pengar man behöver spara :$ kollat upp allt som går att kolla upp, lite pinsamt att erkänna men jag är övertygad om att min roll i livet är att bli mamma. Har en kronisk sjukdom som hindrar mig från att arbeta så en karriär är inte mitt mål i livet :)
Ja huvudsaken är att man själv känner sig redo tycker jag. Ja jag vet inte hur länge jag har gått i klädaffärer och tittat på alla barnkläder och liknande. Har redan börjat fundera på hur jag vill att barnrummet ska se ut och massa sånt :) Jag har tur för min sambo är lika förhoppningsfull som jag och längtar nog nästan mer än mig :)
Ja jag tror det är viktigt att ha mål i livet, så kan du nu inte jobba så tycker jag det är bra att du har hittat ett annat mål :) Hoppas det går bra för er!! :)
Kul att hitta någon som också är ung och så :)