• Anna Hbg

Vi med BIM 13-19 oktober

Tack för uppmuntran efg och Mee! :)

Vi hade ju planer på att skaffa barn snart ändå innan allt detta hände så vi kommer att behålla barnet och hoppas det går vägen.

Måste helt enkelt lösa sig!!!!

Min förra graviditet var asjobbig så den här borde ju inte bli mycket värre i alla fall så det kan jag stå ut med och belöningen man får i slutändan är ju helt klart värt det :D

Angående testet...Har bara lite svårt att ta in att det är positivt därför jag nojjar lite :)

• Anna Hbg

Hej!

Hoppar in här igen efter min MA om det är ok?

Fick hjälp att avsluta allt den 22 december och onväntar nu min första mens efter det så att vi kan börja försöka igen.

God fortsättning på er tjejer!

• Anna Hbg

Så nu tror jag att min första mens efter ma kommit igång så nu ska vinog börja försöka igen. Dunderar på att ta det lugnt i februari också så att kroppen kan läka ordentligt plus att vi gifter oss i april och har jag stor mage då kommer jag inte i klänningen :P

• Anna Hbg

Ååhhh, vad spännande Mee! :)

Håller tummen för ett plus.

2015 känns som ett bra år att baka bebis så nu är det bara att tuta och köra :P

• Anna Hbg

Beklagar sorgen efter din morfar ticcer :(

Gå nu och mys massor med din gubbe så dagen för med sig något positivt mitt i allt tråkigt :)

• Anna Hbg

Spännande att följa er! Hoppas verkligen att ni får plus snart.

Jag väntar fortfarande på att jag ska sluta blöda. :(

Har haft, vad jag tror är mens, i snart 2 veckor och i lördags blödde jag så mycket att det bokstavligt rann längs med benen och jag blödde igenom mina byxor ett par gånger *suck*

Är det verkligen normalt efter ett ma?

Vill ju bara att allt ska bli normalt igen så vi kan börja försöka igen.

• Anna Hbg

efg: Kan nog ta ett tag innan jag får ordning på cykeln igen och innan jag vet när jag har ägglossning.

Hoppas det rättat till sig till april i alla fall. Hade varit kul att bli gravid på sin bröllopsnatt :)

Smedegaard: Beklagar ditt ma :(

Vet hur tufft det är! Håller tummen för att du får din mens snart.

• Anna Hbg

Mee:

Ja, jag var på efterkontroll den 30/12 och då hade det de ville skulle komma ut kommit ut men om jag förstod det rött var det en del slemmhinna kvar som jag tror jag fått utnu också.

Har ju blött sen november typ och det har fullkomligt forsatt ur mig senaste veckan :(

• Anna Hbg

Mee:

Ringde bm innan idag och hon sa att det inte var så ovanligt men tyckte att jag skulle höra av mig till kk om det fortsatte och om jag tyckte jag blödde mer än vanligt vilket jag iof sa att jag gjorde :/

Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober