• Anna Hbg

Vi med BIM 13-19 oktober

Jag har ingen fb tyvärr så svårt för mig att vara med :P

Vet precis vad ni menar med att man lägger märke till allt som har med graviditeter att göra!

Varena kvinna på stan och varenda kändis känns gravida :/

Hade glömt radera min gravidkalender hör på fl också så fick precis mail om att jag precis skulle gptt in i v. 16 :(

• Anna Hbg

Du får hoppa på sambon när du kommer hem på morgonen istället Mee :)

Fortfarande tidigt att testa efg så behöver inte betyda något!

Beklagar förlusten! Kram

• Anna Hbg
    Mee skrev 2015-02-10 21:31:23 följande:

Hur går det tjejer? :)

Själv fick jag äl i lördags när jag vaknade. Blev inget den dan då vi var hos svärmor men fick till det i söndags och igår. Även torsdagen innan äl. Så hoppas verkligen det tar sig denna gång! :) Använde inget äl test men märkte det på sekretet, var jätte mycket "äggvita" :P Ursäkta detaljerna ^^

Får se om vi hinner med ikväll också ^^

Jag blöder som en stucken gris fortfarande. Blöder igenom en nattbinda på ca 30 min :(

Kroppen har varit knas sen min ma. Om det blir likadant nästa månad kommer jag att ringa gyn!

Vad spännande Mee!

Tror stenhårt på dig den här månaden! :)
  • Anna Hbg

Mee: Är inne på in andra menstruation efter ma och har blött kopiösa mängder. Nästan så jag misstänkte ett tidigt missfall den här månaden också :/ Ser hur det utvecklar sig under dagen och om det inte blir bättre kanske jag ringer bm i eftermiddag för jag börjar känna mig lite matt och snurrig nu :(

Förstår att du inte vågar hoppas själv men jag gör det för dig :)

Ticcer: Då borde den ju komma snart :)

Vad är det rosenrot är bra för?

Hört att många tar det men inte riktigt satt mig in i varför man gör det.

• Anna Hbg

Ja, ni har nog rätt tjejer. Borde kanske kolla upp det men drar mig alltid för att söka vård...går ju säkert över :/

Stort grattis på födelsedagen efg!

Inte den bästa födelsedagspresenten att få mens kanske men hoppas din dag blev bra ändå.

• Anna Hbg

Ååhhh, vad jag hoppas på plus för alla så snart som möjligt!

Hade varit så kul :)

Min mens har äntligen tagit slut (bösta födelsedagspresenten :) ) så nu är det bara att invänta äl.

Mensen har varit totalt oregelbunden sen ma så vet tyvärr inte när varken äl eller bim är :/

Får hoppas på typiska äl-tecken så vi kan mysa extra mycket då :)

• Anna Hbg
    efg skrev 2015-02-16 19:36:15 följande:

Grattis på födelsedagen! Ja de va verkligen en bra present, bättre än tvärtom som för mig ;) men min mens tog också precis slut och jag har tagit två tabletter letrozol so far! Ska bli spännande o de om äl sker tidigare nu som de verkar jämfört med pergotime. Det skulle passa våra scheman mycket bättre dessutom! :)

Tack :)

Måste uppdatera sen hur det gått!

Jag har ingen aning om när/om jag har äl just nu. Har haft älsymptom ett par dagar men enlgt min app ska jag inte ha det förrän slutet på nästa vecka. Tror iof att det är min fd graviditet pch mitt missfall som ställer till det i appen.

Passat på att mysa extra mycket med mannen nu, vilket iof aldrig är fel äl eller ej hihi, och tänkte försöka fortsätta så fram tills mensen, eller plusset, kommer :)

OT: Idag den 18/2 är det exakt två manader kvar tills vi gifter oss :O
  • Anna Hbg

Om jag räknar efter min gamla cykel borde jag ha bim i helgen så om mensen ej dykt upp i början på nästa vecka så testar jag då. Känns dock som om den är på g :(

Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober