• Anna Hbg

Vi med BIM 13-19 oktober

Samlat på oss lite gratisgrejer genom att beställa hem babyboxar från olika företag :)

Från Lloyds apotek, Libero, Babyproffsen, Apoteksgruppen och Kronans apotek :O

(Blev inlägg 1234 hihi)
  • Anna Hbg

Japp, det har vi också haha

Både jag och mannen har registrerat oss på de flesta sajter så vi har fått två av boxarna och när det kommer till Libero fick jag två koder av någon anledning så de gav mig två boxar och mannen en :P

Beställde Hjärtats igår men det är minst 10 veckors leverans på den så Atchoo hinner komma innan dess :O

• Anna Hbg

De senaste veckornas magar.

Tycker inte att det är någon jätteskillnad.

Igår bäddade jag spjälsängen, la ner kläder i byrån och ordnade skötbordet.

Känns skönt att det börjar bli lite klart :)
  • Anna Hbg

Ska se om jag kan fota lite idag :)

Inget speciellt alls iof och eftersom Atchoo ska sova med oss första tiden tar vi det lugnt med hans/hennes rum ett tag till så har bara ställt in skötbord och byrå med kläder.

De förra husägarna hade verkligen inte samma inredningssmak som oss så ska definitivt tapetsera om där så småningom!!!

• Anna Hbg

Försök att ignorera röran runt skötbordet. Använder det rummet som målarverkstad för tillfället :P
  • Anna Hbg

Försökte fota så lite röra som möjligt haha

Har typ 4-5 bodys, 1 par byxor, 2 sparkdräkter, 2 tunna mössor och tunna typ "rivvantar" som är nytt. Resten är Caspers gamla.

3 av bodysarna är gratisbodys från gravidboxarna :)

Tillkommer nog mer när vi vet vem som gömmer sig i magen plus att vi funderar på att köpa lite kläder i strl 44 eftersom Atchoo är så liten.

• Anna Hbg

Blev ju ett fint kollage och vilken fin mage <3

En "box" till mig en till maken och en som vi hade kvar från min förra graviditet i december som slutade i MA :/

Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober