• Anna Hbg

Vi med BIM 13-19 oktober

Vad avundsjuk jag blir på dig! :P

Vill också ju haha

Så galet att man kan längta efter att det ska göra ont sen när man väl är där undrar man vad i h man tänkte på :)

• Anna Hbg

Jo, men verkar ju som om det händer något med din kropp medans jag mår som vanligt.

Sen är ju bf bara ett preliminärt datum.

Börjar typ ställa in mig på en december bebis nu haha

Ska iväg på ett "självmordsuppdrag" imorgon, nämligen Väla.

Behöver ett par vinterskor till Casper och amningsbh till mig.

Blir nog en tripp in till IKEA också när vi ändå är ute och flänger.

Borde kunna få igång kroppen lite i alla fall :)

Sen har Nicklas lovat att vi ska äta sushi till lunch därute som jag har cravat den senaste veckan :D

Nästan så man längtar efter morondagen.

• Anna Hbg

Japp, spendera pengar är (nästan) alltid kul :D

Bebisen kommer ju när den är redo och är det så att din bebis är lite större gör det ju inget om den tittar ut lite tidigare.

Är ju trots allt nästan fullgången också.

Jag går in i v.39 (38+0) imorgon vilket känns helskumt.

Vart tog tiden vägen.

Verkade på den bm jag träffade i tisdags att jag ska få göra ännu ett tul i v.39 så borde ju ske snart i så fall.

• Anna Hbg

Ja, shoppa är kul men var tex inte så kul att punga ut med x antal tusen för reparation av värmepannan förra månaden.

Hade jag gärna sluppit :/

Längtar så mycket efter att få träffa den lilla saken som rumstrerar rundor därinne.

Spännande att se om det är en pojke eller flicka också :)

Min mamma hade drömt härom dagen att det var en pojke och mannens familj är övertygade om att det är en flicka så får se vem som har rätt :)

Tro mig jag försöker allt för att få ut den haha

Kanske skulle prova att krysta lite bara därför att och hoppas på att vattnet går eller nåt :p

Har haft grymt ont i ryggen under kvällen men så har jag också suttit på en obekväm stol ett antal timmar.

Är beräknad fredagen den 13:e så idag är det 14 dagar kvar till bf :O

Hur känns det nu med sammandragningar, ryggont, slemmis osv?

• Anna Hbg

Ja, vi har tom för många namnförslag.

Runt 10 flicknamn och lika många för en pojke :O

Ni?

Jag ska till bm den 3:e :)

Träffade faktiskt henne på Väla igår :)

Du kanske skulle kolla om hon vill undersöka dig för att se hur det ligger till :P

Om jag ska krysta är det nog bäst att jag gör det på toa så jag inte kissar på mig hihi

• Anna Hbg

Ja, menade vaginalt men förstår vad du menar.

Är inte det roligaste man kan göra direkt.

Här är det inte rutin i alla fall.

Gör nog inte det om man verkligen inte insisterar.

• Anna Hbg

Fina namn allihop.

Hoppas man ser på bebisen vad den ska heta.

Med Casper valde vi mellan Casper eller Hampus och provade oss fram fenom att kalla honom det ena namnet en dag och det andra nästa dag :)

Om bebisen verkar ha det bra i magen gör de inget innan tidigast v.42+0 här då man går på överburenhetskontroll.

Min bm gjorde en koll på mig nör jag väntade Casper.

Hade redan ett inbokat besök hos henne och var i v.42 när värkarna kom igång ordentligt natten till besöket så hon tyckte att hon lika görna kunde kolla som att jag skulle åka in till fl.

Min helg har varit hektisk!!!

Full rulle från morgon till kväll sen i fredags.

Tur att mannen jobbar imorgon och att C är på dagis några timmar så jag får lite lugn och ro :P

• Anna Hbg

Gillade också Theodore jättemycket :)

Förstår inte alls vad du menar Felicia. Sånt sysslar inte vi med ;P

Ja, verkar väldigt olika hur "generösa" man är med att hjälpa kvinnor igång med förlossningen.

Jag hade ju dessutom en SJUKT jobbig graviditet med C så tycker kanske inte att jag skulle ha behövt gå över tiden.

Var ju sängliggande i nästan 3 månader innan han kom ut pga hotande förtidsbörd samt begynnande havandeskapsförgiftning plus att jag släpade mig fram på kryckor och tryckte i mig värktabletter pga bla hemsk foglossning :/

• Anna Hbg

Har blivit lite sisådär på mysfronten här också under den här graviditeten pga blödningar, illamående, sjukdom, 2 trötta småbarnsföräldrar osv :P

Får väl se till att hotta upp det lite nu innan Atchoo dyker upp för sen lär det bli ännu svårare att få till det haha

Men så surt med tul:et :/

Spännande att du får se den lilla krabaten imorgon i alla fall.

Håller tummen!

Jag ska till bm imorgon kl 9 och får ev en ny tid till tul då också.

Börjar bli rätt trött på att vara gravid nu. Magen växer som ogräs, jag sover inte och börja få ont ungefär överallt så hoppas bebis tittar ut SNART!

Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober