• ticcer

Vi med BIM 13-19 oktober

Tänkte skapa en tråd med oss som har BIM mellan 13-19 oktober :) så kan vi snacka och förhoppningsvis få se lite plus här också :)
    Tänkte att här kan vi stötta varandra och prata om förväntningar och ja allt ni vill :) kanske kan vi bli en liten grupp som kan följas åt :)

Jag är 20 år och min sambo är 22, vi bor i hus i Skåne och är nu inne på fjärde försöket :)

Välkomna in allihopa :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-08 20:29
    Lägger till listan här i inlägget så att vi alla lättare kan se det :)

Ticcer, 20 år, skåne, BIM 14/10

cissi2801, BIM 18/10

efg, 22 år, Stockholm, BIM 15/10

Mee, 26år, Sundsvall, BIM 15-19/10

201405, 20 år, BIM 14/10

Anonym (AK), 22 år, Stockholm, BIM17-18/10

Krishna, 26 år, Södra Dalarna, BIM 18/10

Pottan, 19/10

• Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober
  • efg

BIM-lista!

November:

4-8/11

efg, 22 år

10/11

Krishna 26 år

17/11

Mee, 26 år

18/11

Emlan88

?? Efter mf

Ticcer

December:

2/12

LittlemissE

Vill du vara med i listan, eller ändra dina uppgifter? Kopiera listan till ett nytt meddelande och ändra uppgifterna! Underlättar för alla!

Hoppas vi får lite +!

• efg

Hur går det gör alla? Några känningar krishna? Hur går det efter mf ticcer?

Nu är jag på äl+10 och har därmed just nu den längsta lutealfasen sedan p-piller stop! hoppas innerligt att det finns något där inne, igår var testet negativt, tar ett nytt imorgon om mensen fortfarande lyser med sin frånvaro

• Mee

Här går det väl bra, får för mig en del symptom men vet inte om de är önsketänkande eller inte.

Men får ta en dag i taget och räkna ner dagarna, tänkte testa efter nästa helg om inte mensen har kommit än. :)

Låter bra, håller tummarna för dig efg! :)

• Krishna

Igår fick jag mensvärk i 10 minuter, inte molande värk utan det kändes verkligen som jag brukar ha mensens första dagar. Så jag sprang lite oftare på toa för att inte blöda ner hela byxorna på jobbet, men nej. Ingen mens överhuvudtaget! Kände stickningar i livmodern, lixom öm så som jag brukar vara vid mens igår kväll när jag lade mig. Men mensen har ännu inte tittat fram.
    Hade sex imorse, tänkte att nu sätter det väl igång blödningen. Nopp! Körde ett pass på gymmet, plus en långpromenad med hundarna. Har alltid satt igång mensen då. Än har jag inte sett nått.
    Vågar faktiskt inte hoppas någonting ändå eftersom jag kände så som jag gjorde igår.

• ticcer

Jag blöder fortfarande... Börjar bli ordrentligt trött på det nu, man vill ju börja försöka igen hihi :) Men ja kanske bra för kroppen att rensa ut sig, enligt vissa ska det ju vara lättare att bli gravid efter missfall :) Känns dock som det finns gravida vart man än går just nu, det är lite jobbigt men men :) Bara till att försöka igen så fort det slutat blöda :)

• efg

Mee: de är bara att vänta nu då, och se vad som händer

Krishna: Åh vad spännande, de låter ju lite misstänkt om de kändes som de bukar vid mens men Utan mens :o hoppas hoppas de var nåt annat som fäste !

Ticcer: vad jobbigt att de inte slutat ännu, förstår att du vill komma igång så snart som möjligt! Hur långt gånger var det när du fick mf?

• ticcer
    efg skrev 2014-11-08 14:20:58 följande:

Mee: de är bara att vänta nu då, och se vad som händer

Krishna: Åh vad spännande, de låter ju lite misstänkt om de kändes som de bukar vid mens men Utan mens :o hoppas hoppas de var nåt annat som fäste !

Ticcer: vad jobbigt att de inte slutat ännu, förstår att du vill komma igång så snart som möjligt! Hur långt gånger var det när du fick mf?

Det kom lite blod 22-23 Oktober sen den 26 så började det blöda ordrentligt och den 27 började alla äckliga klumpar komma(sry för infon) så jag var ungefär i vecka 6 när jag fick MF :/
  • efg

Nu har jag passerat tidigare bim. Är på äl+12 och ingen mens. Alltså har jag fått en längre lutealfas (kanske tack vare de vitaminer jag tar) hade dock hoppats på ett plus då jag upplever flera symptom men än så länge har jag bara fått negativa test.

Krishna: har du testat än? Eller har du fått mens?

Ticcer: hoppas du slutar blöda snart och att ni kan komma igång så snart som möjligt! Berättade du nu för några anhöriga iom att du fick mf?

• Mee

Efg: Du kanske har fått ett senare BIM denna månad och inte fått upp hcg-hormonet riktigt än iom längre lutealfas :)

Själv har jag en vecka kvar till jag ska testa. Men något säger mig att mensen kommer i helgen..

• Krishna

Drygt det där med väntan. Ja om du har fått förskjuten bim kanske det inte syns än på stickan, efg. Men så länge mensen håller sig borta så :)

Jag testade igår med cb och det blev negativt, testade med testlagrets stickor idag och det var negativt. Men ingen mens än. Men jag har inga symptom alls. Tyckte att bröstvårtorna ömmade lite igår (får aldrig ont i brösten vid mens) men det är högst troligt att jag bara inbillade mig. Så jag bara väntar på mensen nu. Men samtidigt önskar jag ju för allt i världen att den inte kommer!! Man velar fram och tillbaka.

Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober