• ticcer

Vi med BIM 13-19 oktober

Tänkte skapa en tråd med oss som har BIM mellan 13-19 oktober :) så kan vi snacka och förhoppningsvis få se lite plus här också :)
    Tänkte att här kan vi stötta varandra och prata om förväntningar och ja allt ni vill :) kanske kan vi bli en liten grupp som kan följas åt :)

Jag är 20 år och min sambo är 22, vi bor i hus i Skåne och är nu inne på fjärde försöket :)

Välkomna in allihopa :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-08 20:29
    Lägger till listan här i inlägget så att vi alla lättare kan se det :)

Ticcer, 20 år, skåne, BIM 14/10

cissi2801, BIM 18/10

efg, 22 år, Stockholm, BIM 15/10

Mee, 26år, Sundsvall, BIM 15-19/10

201405, 20 år, BIM 14/10

Anonym (AK), 22 år, Stockholm, BIM17-18/10

Krishna, 26 år, Södra Dalarna, BIM 18/10

Pottan, 19/10

• Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober
  • Emlan88

Jaha, verkar som att mensen kom 4 dagar för tidigt istället, aldrig hänt förut :/

Började som vanligt med lite bruna flytningar igår o blod på pappret imorse. :(

• efg
    Emlan88 skrev 2014-11-14 08:54:48 följande:

Jaha, verkar som att mensen kom 4 dagar för tidigt istället, aldrig hänt förut :/

Började som vanligt med lite bruna flytningar igår o blod på pappret imorse. :(

Vad tråkigt

Min mens är också helt rubbad.. Ingen mens ännu på äl+16, mår illa, ömma bröst, mm. Men inget plus på Stickan. Vill bara att mensen ska komma..
  • Krishna

Denna eviga väntan...tycker synd om dig efg.

Själv ska jag försöka ta nya tag tills nästa gång, då ska det fan i mig bli en bebis! :D

• efg

Tack för ditt stöd krishna! Jag hoppas att jag inte drar ner alla andras humör bara för jag beskriver mina problem. Behöver verkligen få prata av mig i väntan på mer information.. Har bokat in en gyn-tid till början av december (tidigaste som fanns) så hoppas verkligen de ska kunna svara på mina frågor och hjälpa mig så vi får en liten bebis snart!

Längtan blir bara större och större och jag kunde inte vara mer redo för ett plus nu!

Hoppas alla som försöker lyckas snart!

• Mee

Vad jobbigt efg! Hoppas det visar sig snart om det är ett + eller om det blir nya tag nästa månad!

Själv har jag BIM idag m

Och fortfarande ingen mens. Tänker inte testa förens på måndag då man kanske kan veta med "säkerhet" att mensen inte kommit/kommer. Sedan jobbar jag natt hela helgen så väntar så jag känner mig utvilad på måndag också :)

• efg

Tack Mee! Hoppas bara få nån förklaring till min bråkiga kropp.

Hoppas verkligen att din mens inte kommer och att de är en liten knodd i maggen! Ska bli spännande o se hur de går för dig

Jag har en fråga ang såna där fertilitets monitorer/tempar är det någon som har erfarenhet av detta?

• Mee

Efg

Jag förstår det. Man blir aldrig riktigt klok på sin kropp och man tänker inte lika mycket på hur den fungerar som man gör nu när man så gärna vill bli gravid. Nu känner man av så mycket mer eller hur jag ska säga än vad man gör annars. Så känner jag iaf :)

Tack :) det hoppas jag också på :)

Har ingen aning om hur man tempar eller använder sig av fertilitets monitor tyvärr. Men kan man inte googla på det och har ute clearblue någon bra sådan monitor? :)

• Krishna

Jag tycker oxå att det är skönt att kunna få bli ledsen och deppig i det här och det finns snälla människor som ni som stöttar och förstår vad man går igenom.

• efg

Skickar elektronisk gruppkram till alla er andra som också känner er ledsna och är i samma situation som mig och bara längtar efter en liten! <3

• Anna Hbg

Hej!

Har inte skrivit här på ett tag men tror att jag plussade precis och skulle verkligen behöva lite råd/pepp.

Hade bestämt oss för att vänta med bebis eftersom jag genomgår en behandling just nu och läkaren tyckte det var bäst att vänta ca 1 år tills behandlingen var klar.

Inget farligt för bebisen men jobbigt för mig med en graviditet.

I stundens hetta glömde vi skydda oss 1 gång och det tog sig verkar det som.

i fredags kom mannen hem och berättade att han blivit uppsagd vilket inte gör saken bättre.

Vad ska vi ta oss till?:O

Förlåt för rörigt inlägg.

Bara lite chokad just nu.

Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober