• efg

Vi med BIM 13-19 oktober

Mee skrev 2014-10-27 18:28:57 följande:
    Härligt, hoppas det blir starkt imorgon då! :)

Jag kommer nog också ha äl närsomhelst denna vecka då strecken inte är så starka än. Kanske imorgon eller onsdag, men vi har hunnit få till det 2 eller 3 dagar i rad nu iaf. Hoppas det kanske räcker om man inte hinner nå mer i veckan. :)
    Vi har också haft sex med jämna mellanrum, senast igår men vill ändå försöka ha sex samma precis när ja har äl då vi bara halv-matchade det förra månaden. Vill ju maxa chanserna om de går;) håller tummarna för er ändå om ni inte får möjlighet att ha sex närmre äl. Spermierna kan ju leva upp till typ fem dygn så de finns ingen anledning att inte hoppas :)
  • efg

Imorgon blir nog äl-testet positivt, bröstvårtorna har börjat ömma och har fått små krampaktiga känningar över äggstockarna

• efg
    littlemissE skrev 2014-10-27 23:07:49 följande:

Ingen tant och inget plus :( trodde det hade gått vägen denna gången :(

Åh jag tycker inte du ska tänka så! Tänk istället att du faktiskt fortfarande inte fått mens och de är inget ovanligt att hcg nivåerna är för låga för att ge utslag såhär tidigt! Ge det ett tag till :) jag håller tummarna!
  • efg

Hur har det gått littlemissE?

själv är ja på g hem o ska ta äl-test. Hoppas på positivt idag som ja beräknat. Har varit svagt streck i 5 dagar..

• efg
    littlemissE skrev 2014-10-29 17:12:08 följande:
    Inge vidare. IBM+3 idag. Hoppades att gravidkollens tester va något fel på så jag tog ett CB digital.. Men så klart står det "inte gravid" :( fattar inte. Om jag bara skulle gå på min app skulle jag ha haft min tant för 4 dagar sen :/. Haft en konstig känsla i tjejmagen i typ 8-9 dagar.. Börjar bli orolig att det är något annat.

Hoppas du får ett starkt streck och att det är eran tur att göra en bebis :) håller båda tummarna!!!!!!!!
    Tycker fortfarande att du ska försöka hoppas! Så länge de inte finns nån mens så finns de hopp!

Tyvärr var mitt streck svagt fortfarande.. :( jag har varit öm i brösten sen två dar, inte i vårtorna som ja varit de andra gångerna vid äl, och så har jag varit öm lika länge i nedre delen av magen. Idag fick jag också en liten rosaaktig slemmig flytning.. Vet inte hur de kommer sig? Nu måste ja ha äl imorrn annars blir ja knäpp, är på dag 19 i cykeln och behöver inte ha äl ännu senare... Funderar på att ta ett til äl test nästa gång ja kissar dock, bara för att ja fått för mig att bröstvårtorna är lite ömma nu... Hahaha, patetiskt
  • efg
    Mee skrev 2014-10-29 18:01:25 följande:

Idag har jag inte känt igen mig själv..

Det började igår, gick och la mig redan kvart över 8 igår kväll, en kvart efter sonen. Sov ända till halv 7 imorse! Sedan när jag väl var på jobbet hade jag huvudvärk och trots vatten, alvedon och frukost så försvann den inte och jag mådde illa, var yr och kände mig svimfärdig. Var tvungen att åka hem eller blev hemskickad av kollegerna och sambon var tvungen att hämta mig!

Sedan under dagen har jag mått illa till och från och haft huvudvärk under dagen.. :/

Det kan inte vara något heller då jag har äl idag eller imorgon om jag inte har missat det denna månaden igen.. Och BIM 11-14/11! Så otroligt konstigt!

Hoppas det går bra för er andra tjejer! :)

Åh jag hoppas du inte håller på å blir sjuk!

Att man mår konstigt vissa dagar kan ju bero på massa saker men svårt att säga varför om du inte upplevt det tidigare och känner igen symptomen. Ja hoppas iaf att du visst missat äl och att du blitt gravid men jag är en drömmare som alltid försöker vara positiv!
  • efg
    littlemissE skrev 2014-10-29 18:42:18 följande:
    Men vissa kan väl få Rosander flytningar vid älven? Min kusin brukar få det. Tycker ni ska köra järnet iaf ;)
    Ja kanske det... Ligger iaf här med benen i luften, blev en snabbis medan maten var i ugnen tog ett till test och de va iaf starkare nu än innan så hoppas hoppas imorrn!!
  • efg

Fortfarande inget starkt streck på äl Stickan men de var starkare igår kväll och jag fick ju en rosaaktig flytning så jag hoppas verkligen att de är som ni säger, att de var äl och att ja bara missat att pricka in mina test.

Hur mår du nu Mee?

• efg
    Mee skrev 2014-10-30 12:45:19 följande:
    Håller tummarna att det går vägen för dig nu! :) När har du BIM? :)

Jo tack, idag mår jag bra. Somnade vid 8 igår kväll igen och vaknade 4 imorse, pigg som en lärka :P Vet inte vad det kan ha varit. :)

Dock vet jag inte hur det ligger till med äl då jag enbart fått svaga streck. Men ska väl försöka förföra sambon ikväll och hoppas på att jag inte missar äl denna månad! :)
    Iom att ja nu är lite osäker på om ja haft äl eller ej (gissar att ja haft de) och min lutealfas har varit lite ojämn och skiljt sig några dagar + att jag försöker förlänga den med vitaminer så... Ingen aning! Hahhaa. Men skulle gissa kring 7-8 november .. Ska försöka hålla mig och inte testa förrän 9 om mensen inte kommit innan dess (kommer ju testa flera gånger innan antar jag) och hoppas såklart plussa på fars dag!

Va skönt iaf att du mår bättre men man kan ju undra va de va som hände.. Håller tummarna för att du prickat äl!
  • efg

BIM-lista!

Oktober:

26-27/10

littlemissE - hur har de gått?

30/10

Obalanserad - hur har de gått?

November:

4-8/11

efg, 22 år

10/11

Krishna 26 år

11/11

Mee, 26 år

18/11

Emlan88

?? Efter mf

Ticcer

Vill du vara med i listan, eller ändra dina uppgifter? Kopiera listan till ett nytt meddelande och ändra uppgifterna! Underlättar för alla!

Hoppas vi får lite +!

Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober