• efg

Vi med BIM 13-19 oktober

Krishna skrev 2014-11-02 22:33:32 följande:
    Ja stress påverkar ju bådas fortplantningsförsök. Men han har gått med på att göra ett nytt test och vänta ännu längre. Vi börjar nog där först då.

Vitaminer äter han redan men isf kanske det är någon specifik vitamin som han bör äta mer utav.
    För män är de folsyra och zink för att påverka spermierna positivt jag ska köpa "mitt val man" till min kille (vi har pratat om de så jag tvingar inte honom ) sol innehåller båda de men även andra nyttiga vitaminer och mineraler
  • efg
    Krishna skrev 2014-11-02 22:52:20 följande:
    Min äter "Mitt val kvinna". Brukar reta honom att han äter tjejvitaminer men det är läkare som har rekommenderat det till honom :)
    Jaha.. Av någon spec anledning? Isf kanske min skulle börja med de med nu då jag har de hemma.. Men om den rekommenderade de så antar jag att de inte finns nåt där i som påverkar negativt ..?
  • efg
    efg skrev 2014-11-02 22:55:06 följande:
    Jaha.. Av någon spec anledning? Isf kanske min skulle börja med de med nu då jag har de hemma.. Men om den rekommenderade de så antar jag att de inte finns nåt där i som påverkar negativt ..?
    Jämförde nu! Kvinna innehåller 50 mikrogram mer folsyra och järn som man inte innehåller Annars är de exakt samma!! Tar din kille en eller två?
  • efg
    Krishna skrev 2014-11-03 07:36:50 följande:
    Han tar det bara för att han gjorde en gbp-magoperation för drygt 2 år sedan så då måste han äta just kvinna för att få i sig rätt mängd vitaminer. Han äter två om dagen, en morgon och en kväll :)
    Men då är de just folsyra eller järn han behöver? Eftersom man och kvinna annars är identiska. Fick min kille att ta kvinna igår iaf
  • efg
    Krishna skrev 2014-11-03 12:32:31 följande:
    Ja det måste ju va det då :)

Då får vi hoppas att det hjälper till snart, får lite fart på dom där små liven!!
    Ja de får vi hoppas! När tänkte ni göra om spermietestet?
  • efg

BIM-lista!

November:

4-8/11

efg, 22 år

10/11

Krishna 26 år

11/11

Mee, 26 år

18/11

Emlan88

?? Efter mf

Ticcer

December:

2/12

LittlemissE

Vill du vara med i listan, eller ändra dina uppgifter? Kopiera listan till ett nytt meddelande och ändra uppgifterna! Underlättar för alla!

Hoppas vi får lite +!

• efg

Åh vad härligt Mee! Hoppas de tog sig då när de var så bra

Själv vill jag bara att dagarna ska gå fortare och att ingen mens ska dyka upp.. Misstänker varken de ena eller andra nu då hoppas bara på plus!

• efg

Hur går det här då? Några symptom Krishna? Äl var senare för dig Mee? Ni andra har ni prickat ÄL än?

Själv har jag ju Bim 4-8 (de spann som varit de senaste månaderna) och än så länge inge. Mens. Håll tummarna för mig!

• efg

Ja hörrni, hur får man egentligen tiden att gå snabbare? Tycker verkligen det är skitsvårt att släppa alla tankar och känna efter om man kan hitta tecken på graviditet eller att mensen skulle va på ingång.

Jag tycker själv att ja har lite symptom men de kanske bara är självframkallande pga så hög önskan! Känns som att jag står på en slags balansbräda och vickar mellan tankar som "jag är gravid" och "det sket sig nu med". Varför håller jag på såhär.. De är väl bara att vänta och se vad som händer..

Tänkte du testa innan du passerat bim krishna?

• efg

Det känns alltid lite bättre när andra säger att de rö lika störda som mig, då känner jag mig inte riktigt lika störd, eller jag känner iaf att jag är en del av en kollektivt störd grupp xD

Krishna tänkte du testa på egen hand eller tillsammans med din partner?

Mellan vad duktig du är som skippade äl stickorna! Jag använde ju mina denna månad också men prickade aldrig när den var helt positiv men är nästan 100 på när ja hade den. Blev du mer avslappnad då?

Jag är på äl+7 nu och fortfarande ingen mens, för varje dag som går längre än förra månaden utan mens kommer jag få mer och mer förhoppningar...

Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober