• Mee

Vi med BIM 13-19 oktober

Efg: Nej, absolut inte :) men så som kroppen känns nu brukar den kännas innan mens, därav att jag förbereder mig lite mentalt här på att den faktiskt kan komma :) Så jag inte blir grundlurad som för 2 månader sedan då jag kände i hela kroppen att jag var gravid men icke :)

• Mee
    Krishna skrev 2014-11-10 15:58:42 följande:
    Haha! Ja jag brukar gå in på den tråden ibland för att se om man ser nått. Ibland är det ganska blankt fast endel säger att det är nått. Man vill nog så gärna se!

Jo visst vill man ställa in sig på negativt men det finns alltid en liten tanke där att det har fastnat något, varje gång :) Jag tror inte att man helt kan nollställa sig i väntan.

Nej visst är det så att man inte helt kan ställa in tanken på att man får negativt, hoppet finns ju :)
  • Mee

Själv har jag blandade känslor. Ibland får jag för mig att jag vet att mensen kommer på fredag och sedan får jag känslan att jag plussar på måndag. Men får se hur det blir närmare helgen :)

• Mee
    M91 skrev 2014-11-13 08:13:48 följande:

Hej!

Får man hoppa in här? 23 år från Sthlm och försöker få min andra. Andra försöket den här gången. Bim idag. Svårt att tänka på nåt annat.

Gjorde gravtester igår. Första från rfsu, testa tidigt.

Andra från testlagret också gjort igår:

Och imorse en stav från testlagret:

Vad tror ni? Kan det vara nåt? Borde det inte vara starkare idag? :/ ingen mens än iaf... Skönt att skriva med några andra som också försöker eftersom jag knappt kan tänka på nåt annat...

Ser ett streck på RFSU testet. Men vänta några dagar med att testa och testa igen så blir det kanske starkare :)
  • Mee
    efg skrev 2014-11-13 09:13:44 följande:

Sådär har jag också hållt på hela tiden, som att stå på en balansbräda och vela fram och tillbaka fast de är känslorna som balanserar.

Ja, precis. Så jobbigt att inte veta och att det tar lång tid innan man kommer till BIM! 13e idag och inget än iaf inte ens annan färg på flytningarna. Men får vänta till måndag då jag är ledig och kan slappna av lite, jobbar natt hela helgen nämligen :)

Håller tummarna för dig efg! :)
    Krishna skrev 2014-11-13 07:34:30 följande:

Mensen kom nu. Tre dagar försent. Tänk vad mycket man hinner tänka på tre dagar...

Usch vad tråkigt! Ja man hinner tänka ofantligt mycket! Håller tummarna för nästa gång! :)
  • Mee

Vad jobbigt efg! Hoppas det visar sig snart om det är ett + eller om det blir nya tag nästa månad!

Själv har jag BIM idag m

Och fortfarande ingen mens. Tänker inte testa förens på måndag då man kanske kan veta med "säkerhet" att mensen inte kommit/kommer. Sedan jobbar jag natt hela helgen så väntar så jag känner mig utvilad på måndag också :)

• Mee

Efg

Jag förstår det. Man blir aldrig riktigt klok på sin kropp och man tänker inte lika mycket på hur den fungerar som man gör nu när man så gärna vill bli gravid. Nu känner man av så mycket mer eller hur jag ska säga än vad man gör annars. Så känner jag iaf :)

Tack :) det hoppas jag också på :)

Har ingen aning om hur man tempar eller använder sig av fertilitets monitor tyvärr. Men kan man inte googla på det och har ute clearblue någon bra sådan monitor? :)

• Mee

Åh vad jobbigt Anna. Ja ni får tänka och väga alla för och nackdelar med att fullfölja er graviditet. Och om inte behandlingen är farlig för dig och ert barn kanske det går att "stå ut" trots allt och som efg säger tänka på belöningen :)

Men ett jobbigt läge ni är i det förstår jag! Hoppas din sambo lyckas få ett nytt jobb snart :)

Grattis till graviditeten ändå :)

• Mee

Jadu efg. Tog ett test innan jag somnade imorse men det visade tyvärr negativt :( Men ingen mens än iaf. Så får avvakta ett par dagar till!

• Mee

Jadu efg. Tog ett test innan jag somnade imorse men det visade tyvärr negativt :( Men ingen mens än iaf. Så får avvakta ett par dagar till!

Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober