• ticcer

Vi med BIM 13-19 oktober

Tänkte skapa en tråd med oss som har BIM mellan 13-19 oktober :) så kan vi snacka och förhoppningsvis få se lite plus här också :)
    Tänkte att här kan vi stötta varandra och prata om förväntningar och ja allt ni vill :) kanske kan vi bli en liten grupp som kan följas åt :)

Jag är 20 år och min sambo är 22, vi bor i hus i Skåne och är nu inne på fjärde försöket :)

Välkomna in allihopa :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-08 20:29
    Lägger till listan här i inlägget så att vi alla lättare kan se det :)

Ticcer, 20 år, skåne, BIM 14/10

cissi2801, BIM 18/10

efg, 22 år, Stockholm, BIM 15/10

Mee, 26år, Sundsvall, BIM 15-19/10

201405, 20 år, BIM 14/10

Anonym (AK), 22 år, Stockholm, BIM17-18/10

Krishna, 26 år, Södra Dalarna, BIM 18/10

Pottan, 19/10

• Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober
  • ticcer

Stort grattis Anna :D Verkligen jätte fin klänning och blommorna var ju helt magiskt fina :)

Håller tummarna för dig Mee :)

Här går tiden så långsamt haha, är inne i vecka 12 nu så på lördag kan jag äntligen andas lite mer :) längtar till den 30/4 då har vi KUB ultraljud och får se den lilla busen igen :) Dock har jag fått jobb i sommar och har just nu intensivkurs för körkort så skönt att ha annat att tänka på :)

• Anna Hbg

Tack så mycket tjejer för de fina orden <3

Hade en kanonfin dag och helg men tar nog ett tag innan det sjunker in att jag faktiskt numera är gift :O

Nicklas är min MAKE och inte "bara" sambo"

Heja heja Mee!

Starkt jobbat :)

Hur går det för er ticcer och efg?

• Mee

Hihi kan tänka mig det ^^ Ni är ju nu Herr och fru Anna (då jag inte vet ert efternamn) ;) :D

Längtar till vi kan säga herr och fru marika :P :D

Hehe tackar :D

• efg

De går väl bra antar jag. Haha, först fick jag sjukanmäla mig några dagar för illamåendet höll på att ta över mitt liv och sen när de blev kontrollerbart så fick jag direkt sjukanmäla mig igen för jag blev förkyld så... Har i princip legat utslagen i soffan sen lördag morgon haha. På fredag har jag äntligen det första ultraljudet och jag hoppas verkligen att allt är som det ska!

• Anna Hbg

Jag heter samma efternamn som innan men Nicklas har bytt :) Han hette Andersson innan medan jag och Casper hade mitt betydligt mer ovanliga efternamn (ca 250 personer i Sverige som har det) så det är haan som måste skaffa nytt körkort, bankkort, pass m.m. :P

Skönt att slippa hihi

Har ni också planer på att gifta er snart Mee? :)

Vad skönt att du mår bättre nu efg.

Jag har ju fått Lergigan Comp utskrivet och utan det hade jag inte kunnat ta mig ur sängen överhuvudtaget :/

• efg

På fredag morgon är det dags. Ja hoppas de är trevligt dit ja ska gå och att de känns bra efteråt. Tyckte inskrivningen jag gjorde var så himla jobbig och va inte alls glad efteråt.

Ja försöker intala mig att de inte finns nån anledning till att va orolig inför ul men de är ändå svårt Att va helt avslappnad. Tankarna på att de inte skulle va nåt där finns ju.. Så himla konstigt egentligen.

Nu när ja ligger ensam hemma och är sjuk så har man så mycket tid att tänka också så känslorna går verkligen upp och ner!

• efg

Det är med stor glädje jag presenterar en alldeles perfekt liten klump! <3

Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober