Bf juli 2015
Jag har bf 26 juli:) har ingen råmjölk ännu. Snustorrt:/
Vecka 24 på måndag:) mitt morgon illamående fick för sig att komma tillbaka helt plötsligt :/ har börjat vagga fram när jag går. Folk tror väl säkert det är dags snart haha men ska ju gå nästan en hel sommar först :)
Är i vecka 24 nu. Känns som jag bara gnäller hela tiden. Den lille ligger och sparkar på samma ställe hela tiden. Helst på blåsan eller mot livmodersetappen. Känns som man fått blåmärken liksom. Foglossning har jag. Jag sover på mage fortfarande :/ vet inte om det är så bra? Men oj vad glad jag är att vara gravid även om det låter som något annat:)
Är i vecka 26 nu :) brösten börjar ömma lite. Pratat mycket om barnvagn nu med sambon och jag har ju gått och blivit så kär i emmaljunga mondial deluxe. Den kostar ganska mycket och sambon tycker det är så onödigt för en vagn. Men hittar inget som ens liknar den här:( antingen så köper jag den dyra lr så nöjer jag mig med en billigare som jag kanske igentligen inte är så nöjd med. Hm :/
Är i vecka 26 nu :) brösten börjar ömma lite. Pratat mycket om barnvagn nu med sambon och jag har ju gått och blivit så kär i emmaljunga mondial deluxe. Den kostar ganska mycket och sambon tycker det är så onödigt för en vagn. Men hittar inget som ens liknar den här:( antingen så köper jag den dyra lr så nöjer jag mig med en billigare som jag kanske igentligen inte är så nöjd med. Hm :/
Var på första föräldrautbildningen igår. Är ni förstföderska så tycker jag verkligen ni ska dit:) väldigt lärorikt!
Bf 26/7 första barnet:) en pojke. Jag är 27 år. Börjat svullna som bara den. Tungt är det nu. Stödstrumpor är en bra uppfinning. Det jobbiga är bara kliande fötter efter man använt dom ett tag. Halsbrännan har också kommit nu. Men nu känns det inte så långt kvar ändå. Vecka 31 nu:)
Känns som jag skulle behöva ta det lite lugnare snart. Ont dygnet runt i bäckenet ???? även när jag sover. Tjuter mycket lättare. Och blir väldigt arg lätt. Snart helt klar med allt det praktiska. Har packat lillens väska med alla små söta kläder. Har packat storlek 50 och 56. Ska jag ta med mig någon annan storlek? Så svårt att veta hur stor han blir. Och hur varmt kommer det vara? Har självklart tagit med en tjockare tröja också. Mycket att tänka på:)