• ememi

Bf juli 2015

Har haft molande mensvärk sen igår. Kan ju verkligen hoppas att det så småningom blir värkar och att det inte avtar igen. Vill så gärna att det kommer igång av sig själv

• ememi

Bf+10 idag och jag säger som er känns som allt börjar på kvällen. Mensvärken avtog och nu mår jag bara hemskt illa. Sambon fick reda på att han ska få en anställning igår. Så det lätta upp stämningen ändå

• ememi
    Liten till skrev 2015-08-05 08:23:56 följande:

Förstår att det är drygt att vänta, vet precis hur jävligt det är.

Men grattis till din sambos anställning, det måste kännas jättebra att han får det nu!

Tack! Ja det är en stor lättnad:) nu vill vi bara att bebisen kommer så han får lite ledigt efter allt slit haha
  • ememi

Vad härligt för er doccah och komisska idag är det bf+12 för mig:( min mammas stora 50 års fest är imorgon. Kommer nog få gå dit gravid. Känner mig väldigt gråtfärdig idag:( hoppas allt går för er nu:) är jag sista ut nu tro?

• ememi

Längtar tills jag också kan diskutera amning och sånt med er. Idag är det exakt två veckor över tiden. Men imorgon hoppas jagg dom sätter igång allting. Är så trött på att ha ont. Var på min mammas 50 år fest. Och jag hamnade ganska mycket i centrum men det är ju bara kul typ hehe många kommentarer om att "hoppas inte vattnet går på dansgolvet"

• ememi

Den 30 juli var jag hos bm då var jag öppen 4cm och gjorde hinnsvepning kom hem och hade värkar i två timmar och dom avtog. Sen 31 juli gick slemproppen. Jag fick då en tid 10 agusti för ev igångsättning. Idag kom vi dit o livmodersettapen e fullt mogen. Men eftersom barnet mår så bra och alla värden ser helt ok ut. Så ville dom. Vänta tills onsdag för att se om han kommer ut själv. Annars sätter dom igång mig på onsdag. Läkaren grävde lite och putta på huvudet. Så idag har värkarna kommit och gått. Orkar inte! Känner mig allmänt död:(

• ememi

Ut med pattarna bara:) måste.man så måste man;) tänkte på det med kolik. Har ni testat ventil?

Svar på tråden Bf juli 2015