Bf juli 2015
God jul alla blivande mammor!! Nu sätts vi på prov om vi klarar av att vara i samma rum som julmaten ;)
Jag tror inte att jag äter nån julmat, mår illa bara jag tänker på den. Har bakat rosenbröd och tänkte äta det och julkex typ.
God jul alla blivande mammor!! Nu sätts vi på prov om vi klarar av att vara i samma rum som julmaten ;)
Ååhhh!!! Barnen blev jätteglada och det blev superlyckat!!! ????????????
Äntligen v.12+0, känns skönt!!! ????
Mitt illamående har släppt, hoppas tröttheten släpper snart bara...
Hej, allihop! Den här tråden har länge varit som min favorit, men minns inte alls om jag skrivit i den tidigare? Det är alltid trevligt att prata med andra gravida och speciellt om man har BF samma månad! Idag har jag gått 12 fulla veckor. Ska på inskrivning på torsdag! Hur mår ni alla, eller hur har ni mått?
Vi ärver en Brio Sing (?) av min syster, även babyskydd brio. Då vet man vad det vart med om. Vagnen kör vi med mest i stan, sen tänkte jag köpa nån begagnad Emmaljunga eller Cresent med stora hjul (med mjuklift i början) att ha här ute på grusvägarna på landet.
Tänkte dock vänta till efter rul den 19 feb med att ta hem grejerna. Så vi verkligen vet att bebisen överlevt de tuffaste veckorna.
Hej alla blivande mammor och grattis!
Jag går in i v. 15 idag och är jätte lycklig men kan inte riktigt slappna av då jag haft 2 uteblivna missfall tidigare.
Ibland tror jag mig känna att det rör sig där inne men vet inte om jag inbillar mig :)
När får man kallelsen till ultraljud tro? Längtar så jag spricker!
Jag tänker att det är ju ändå en hel säsong jag ska ha mammaklädern, kanske två om magen är kvar.. Så jag shoppar lite då och då. Kör mest tightS, långa linnen, stora toppar, men också tight topp och kofta.
Tights är ju lätt skönast iaf!!!