• ememi

Bf juli 2015

Skrev i mitt sista inlägg att jag var i vecka 28 haha självklart menade jag 38 haha. Svärmor är ju hundra på att jag ska föda tidigare än bf och frågar varje dag om jag tycker något är annorlunda. Men man ler och säger bara nä allt är som vanligt. Har lust att säga att jag har lika jäkla ont som jag brukar i ben och fogar. Känner mig lika stor och otymplig som igår. Nä jag har förberett sambon på en lång väntan. För jag tror han kommer stanna tills det är dags hehe men gud vad jag längtar!

• ememi

Åh vad spännande med alla bebisar som kommer nu:) längtan e stor nu:)

• ememi
    isaochbel skrev 2015-07-12 10:52:39 följande:

Stort grattis!!!

Grattis!! Vad fin :)
  • ememi

Haft molande idag med lite ilningar i underlivet och ändtarms området. Molande i ryggen som en lätt mensvärk. Konstigt att man blir lite glad av det onda ändå. 13 dagar kvar till bf:)

• ememi

Har haft molande värk i några dagar nu. Det börjar öka lite i smärta nu och såå ont i benen. Var hos bm idag och han hade sjunkit lite sen sist. Så man hoppas att man slipper gå över tiden:) 11 dagar till bf:) jag frågade vad man kunde göra för att få igång det lite fortare. Och hon sa till min förvåning att vila mycket äta gott och bara slappna av:) har hört så mycket att man ska gå i trappor ta promenader. Hon log och sa att det kan göra att du får sammandragningar men det är allt. Kan tom göra så att det tar längre tid. Spara på dina krafter för det behövs:) så nu kan jag vila med gott samvete :D och bara vänta tills han är redo helt enkelt :)

• ememi

Idag mår psyket inte så bra. Har börjat få en jobbig ångest och oro för ingenting :( klarar knappt av att vara själv hemma även om sambon bara går över till grannen ett par timmar. Har aldrig tyckt det varit jobbigt att vara ensam förut. Oroar mig även för bebisen som inte varit lika livlig som han brukar. Han visar att han lever och jag kan reta fram ett tecken men avskyr när han får såna här slö perioder. Suck! 9 dagar kvar längtar som bara den!

• ememi
    Smalltowngal skrev 2015-07-17 11:47:21 följande:

Kämpa på! Har också 9 dagar kvar idag och vissa dagar är man helt deppad och orkar ingenting och vill bara ligga och grina.. Svårt dock att verkligen ta hand om sitt höggravida själv när man har en 11 månaders att ta hand om då sambon renoverar i huset om dagarna :/

Ja man ska nog inte klaga igentligen. Jag har bara våran 15 åriga hund att tänka på här hemma:)
  • ememi

6 dagar till bf idag:) mår så jävla illa hela tiden. Känns som gradivitetsillamåendet jag hade i början. Har lite molande värk till och från men det är allt. Undrar hur länge det kan hålla på så här:( varenda gång man ringer en släkting nu så får man höra "är det dags?" Och så får man ge det tråkiga beskedet och säga nä inte ännu hehe

• ememi
    ohhello skrev 2015-07-21 01:04:45 följande:

7 dagar till BF. Vattnet har gått & jag ligger på BB i ctg. Bebis får max vara kvar två dagar till nu så här blev det inte ens väntan på BF-dagen längre.

Spännande! :)

Snacka om att man e lite avis just nu. Bara att få veta att väntan inte blir så lång:) lycka till:)
  • ememi

Här har man börjat få ont. Liten liten fläck brunt i trosan. Kan det vara på g? Har ju haft jobbigt med illamående i tre dagar nu och molande. Vill så gärna att det sätter igång nu så man slipper må så här så länge:)

Svar på tråden Bf juli 2015