• fjällräven lady

Den digitala testanalyserar tråden. Posta din bild, vi säger Ja eller Nej

Som rubriken lyder. En tråd där du postar din bild på sitt test, graviditetstest eller ägglossningtest, vi svarar bara ja eller nej, alt positivt eller negativt som svar så blir de en enkel tråd utan en massa annat "prat"

Tycker de är kul att analysera så bara å köra på :)

• Svar på tråden Den digitala testanalyserar tråden. Posta din bild, vi säger Ja eller Nej
  • skepparbarn
    jenwal skrev 2014-12-19 18:04:57 följande:

Vad tror ni om detta?

Ja :) prova igen imorgon
  • MoLsMamma
    jenwal skrev 2014-12-19 18:04:57 följande:

Vad tror ni om detta? phpXdMnVn14657.jpg

Tror + :)
  • MoLsMamma
    Pco_1_2 skrev 2014-12-19 15:17:29 följande:

BIM-5! php2j9QO220844.jpg

Om du kollar lite längre upp i tråden då ser du att min såg ut så fast nästan svagare bim -4... O jag är gravid :)
  • born87

Ser cb med veckoindikator alltid ut såhär? Fick negativt pp bim -2 men testade på em när jag kissat 1.5 timme tidigare.

• skepparbarn
    born87 skrev 2014-12-19 20:35:14 följande:

Ser cb med veckoindikator alltid ut såhär? Fick negativt pp bim -2 men testade på em när jag kissat 1.5 timme tidigare.

Fick du någon vecka anvisad? Annars ska du nog inte ta det som positivt. :) såg en tjej i en nian tråd som tolkade det som positivt men fick mens ändå. Så jag tror du ska prova ett annat test :)
  • Dettaärbörjan
    Pco_1_2 skrev 2014-12-19 17:13:08 följande:

Svårt att se, säger nja! Kan du försöka trixa upp ljuset på bilden?

Menar du mitt test?:)
  • Fia-Lia
    Dettaärbörjan skrev 2014-12-19 16:51:28 följande:

Ja eller nej? Testar tidigt..

Tyvärr nej :(
  • Jamilia
    born87 skrev 2014-12-19 20:35:14 följande:

Precis min fundering också! :)

Galen som man är bröt jag också upp mitt sånt test och det såg likadant ut! Mitt var också "inte gravid" i digitala rutan! Antar att de blå strecken alltid dyker upp, det går nog inte att tolka ngt utifrån dem!
Svar på tråden Den digitala testanalyserar tråden. Posta din bild, vi säger Ja eller Nej