• fjällräven lady

Den digitala testanalyserar tråden. Posta din bild, vi säger Ja eller Nej

Som rubriken lyder. En tråd där du postar din bild på sitt test, graviditetstest eller ägglossningtest, vi svarar bara ja eller nej, alt positivt eller negativt som svar så blir de en enkel tråd utan en massa annat "prat"

Tycker de är kul att analysera så bara å köra på :)

• Svar på tråden Den digitala testanalyserar tråden. Posta din bild, vi säger Ja eller Nej
  • Fia-Lia
    jenwal skrev 2014-12-20 10:18:42 följande:

Dagens test....

Solklart plus Skrattande
  • Fia-Lia
    Pco_1_2 skrev 2014-12-19 15:17:29 följande:

BIM-5!

Ser ett andra streck Glad 
    Prova ett digitalt Skrattande
  • MoLsMamma
    Blubb skrev 2014-12-21 01:15:48 följande:

phpNXZ5mM93183.jpg

Ett +!
  • vipa

Super svagt rosa kan man se i verkligheten, men svårt på bild :S Vad tror ni, spök? (testlagretsgravtest)

• vipa
    Karrro skrev 2015-01-10 18:54:31 följande:

Puffar.

Spöksträck?

Tycker jag ser något väldigt väldigt svagt om jag inte lurar ögat till att se något :)
  • born87

Två bilder på samma test bim -5 (testlagret)

Vad säger ni?

• emmsan
    born87 skrev 2015-01-11 16:59:51 följande:

Två bilder på samma test bim -5 (testlagret)

Vad säger ni?

Jag skulle tyvärr säga nej.. Men kan ju vara för tidigt att säga än med så långt till bim!
  • Spartacus
    vipa skrev 2015-01-10 20:43:15 följande:

Super svagt rosa kan man se i verkligheten, men svårt på bild :S Vad tror ni, spök? (testlagretsgravtest)

negativt. Det är rosa på sidorna av där strecket brukar vara, vilket enligt min erfarenhet är negativt. hoppas jag har fel!
  • Spartacus
    Karrro skrev 2015-01-10 18:54:31 följande:

Puffar.

Spöksträck?

Tidigt plus skulle jag säga. mina har varit sådär extremt svaga men hela vägen ner vid tidigt test. testa imorgon bitti!
  • Moah
    emmsan skrev 2015-01-11 20:23:26 följande:

Vad tror ni?

Jag ser ett svaagt streck! :D
  • lokaaa

Vet inte om det är rätt ställe men testar att posta här. Öppet clearbluedigital med vecka, visade till min förvåning "inte gravid" BIM -3 jaha tänkte jag sedan dagen efter så kände jag nej de kan inte stämma och läste att den kunde visa fel o man kunde öppna och se. Blev inte klokare, känner mig faktiskt lite koko. Jag vet att man bara kan vänta behöver väl mest skriva av mig.

Svar på tråden Den digitala testanalyserar tråden. Posta din bild, vi säger Ja eller Nej