BF Juni/Juli 2015 Östersund
Hej!
Tänkte fråga om det är någon fler som ska få en liten i Juni/Juli 2015?
Hej!
Tänkte fråga om det är någon fler som ska få en liten i Juni/Juli 2015?
Hur går det för dig?:) Idag har jag varit på ultraljud, oj vilken upplevelse. Stor skillnad från första gången. Jag kunde inte låta bli att skratta. Den lilla sparkade och vände ryggen mot oss. Var så himla roligt att se. Så tror jag vi blev framflyttade några dagar:) Så nu är jag 12+3. Känns så roligt. Vad är du i för vecka nu thuram?:)
Hur går det för dig?:) Idag har jag varit på ultraljud, oj vilken upplevelse. Stor skillnad från första gången. Jag kunde inte låta bli att skratta. Den lilla sparkade och vände ryggen mot oss. Var så himla roligt att se. Så tror jag vi blev framflyttade några dagar:) Så nu är jag 12+3. Känns så roligt. Vad är du i för vecka nu thuram?:)
Ja det var jätte mysigt:) Hehe. Det är som mig. Jag tittar på telefonen varje dag och kollar fast jag vet när jag går in i ny vecka och allt. Haha. Men jag har blivit lugnare nu när den stora missfallsrisk perioden är över. Jag kan förstå det:D Det är så himla underbart att se den lilla. Skulle vilja ha ett ultraljud hemma för att se det hela tiden.
Jasså? Åå:) Vad jobbar du med? Är du rädd för hur din chef ska reagera?
Det var det första jag fick säga till min arbetsledare och så när jag plussade :p Har varit sjukskriven så jag var tvungen att säga till i alla fall någon på jobbet för att de skulle veta varför jag var borta. Men det har gått jätte bra och nu kan jag börja berätta för andra. Sambons syskon ska få veta nu i helgen då vi går in i v 14:) Jag mår fortfarande illa och behöver springa och kissa konstant. Riktigt jobbigt. Men absolut värt det när man vet varför:)
Bor du i Östersund eller utanför?
Å vad spännande:D ska ni ta reda på kön? Men ser chefen inte magen eller döljer du den? Min putar ut:p vi har inte fått någon tid än men jag tror det blir 13 Jan:)
Jasså? Ja jag är inte härifrån så jag vet inget om jobb. Haha. Jag håller mitt hemligt ett tag med då jag är enda tjej på företaget:p haha.
Ja det är fint på frösön :) jag vill ha hus men jag får nog vänta ett tag till. Nej det verkar hur svårt som helst att få tag på lägenhet alltså. Det är ju sjuka priser tyvärr.
Förresten gott nytt år:)
Nu blev det lång tid tills jag svarade igen. Haha :)
Ja det är sant:) känns som lättare om det blir flickan eller pojken istället för att säga den:)
Okej, men magen har växt en del eller?:)
Ja det är egentligen ingen brådska att ha hus men jag vill så gärna ha ett och nu när vi kanske kan köpa en tomt för bra pris känns det som varför inte:)
Jag tror att jag är i v 16 nu:) vet inte riktigt vart vi är men. Om det vi tror går vi in i v 17 på lördag.
Du då?:) jag är 25 och killen är 27. Hur gammal e du/ni?:)
Jag är 22 och väntar mitt andra barn i mitten av juli, är just nu i v13.
Roligt med en Östersund tråd, jag bor på söder ??
Jag är 22 och väntar mitt andra barn i mitten av juli, är just nu i v13.
Roligt med en Östersund tråd, jag bor på söder ??