• Anonym (Tjej)

Min ex drog hem en annan tjej innan jag flyttat ut. Vill hämnas.

Hej!

Ja, jag och min kille var tillsammans i två år och vi har bott ihop i ett. Han började bli taskig och svartsjuk för ingen anledning. Anklagade mig för att vilja vara med andra. Jag kunde inte ens prata med andra killar, fick inte ha killkompisar. Jag försäkrade honom heeeela tiden om att det var honom jag bara ville ha, men nej, han fortsatte. Jag orkade inte tillslut så jag sa att jag inte pallar längre så jag gjorde slut, jag hade varnat honom att det kommer hända om han inte lägger av och han lovade men inget ändrades. Han blev ledsen såklart men vi kom överens att vi skulle samsas och han skulle bo kvar och jag hittade ganska snart en lägenhet. Kommer flytta in i Januari. Vi kom även överens om att vi inte skulle ta med någon ny hem, det var han som sa att han inte skulle klara det. Jag hade ju självklart aldrig tänkt tanken på att dra hem en annan kille då vi fortfarande bor ihop, det är ju bara vidrigt. Så självklart kom vi överens om detta, trodde jag.

Igår kommer jag hem efter jobbet och fixar iordning lite mat. Dagen innan hade han frågat om vi skulle käka ihop så jag tänkte att han kommer väl hem snart. Efter ett tag kommer han hem, med en tjej. Tänker först att det är la någon från skolan men nej. Han håller henne i handen och han går förbi mig med ett jävla leende och säger - ''Hej roomie''. Sedan går dom till hans sovrum (Vi har delat upp rummen). Blev så jävla chocka och äcklad över hela situationen. Jag går och börjar klä på mig och hör hur dom börjar äckla sig. Så jävla uppenbart att han ville såra mig. 

Jag må vara barnslig och omogen men det skiter jag i. Jag vill göra likadant. Jag vill såra honom på samma sätt som mig. Jag vill ta hem en kille och låta mitt ex se det. Grejen är, ingen vill ställa upp. Dom kan tänka sig att göra det men inte så att min kille ser det. Då är det ju ingen mening med det, om han bara får höra det liksom.

Så.. Vill du hjälpa mig? Jag bor i Göteborg. Jag ser bra ut, har alltid fått höra att jag är riktigt snygg. Har blont långt hår, 165cm, smal men kurvig kropp. I utbyte får du riktigt bra sex. Kravet är att du är snygg, gärna muskulös och stor då min kille gärna önska att han var det men inte riktigt lyckats. 

• Svar på tråden Min ex drog hem en annan tjej innan jag flyttat ut. Vill hämnas.
  • carlf

Ska du inte ha sex för du vill ha sex då? vill du bara ha sex för att hämnas tror jag inte sexet blir så bra eller?

• Virre1979

Eller så kommer du inte hem en natt, om du inte brukar göra så alltså. Sen om han frågar så säger du att du inte är lika respektlös som han utan höll till hemma hos din nya ;)

• Freya
    Virre1979 skrev 2014-12-06 00:35:12 följande:

Eller så kommer du inte hem en natt, om du inte brukar göra så alltså. Sen om han frågar så säger du att du inte är lika respektlös som han utan höll till hemma hos din nya ;)

• MEE83

Du har en (ex)pojkvän som har kontroll behov och är riktigt svartsjuk av sig och du vill dra hem en annan kille till det? Låter lovande, hoppas du är beredd att ringa polisen. haha

Men jag antar att det hade kunnat vara värre, ni hade kunnat ha bott i en 1:a.
    Jag hamnade hos en tjej som delade en 1:a en gång, med lakan som "vägg". Visste inte att det var en kille på andra sidan lakanen förrens vid frukostbordet dagen efter.

• Anonym (Tjej)
    carlf skrev 2014-12-05 23:46:40 följande:

Ska du inte ha sex för du vill ha sex då? vill du bara ha sex för att hämnas tror jag inte sexet blir så bra eller?

Jo absolut. Jag behöver inte vara kär för att ligga, hittar jag en kille jag tycker om och ser bra ut så har jag inga problem att ligga med honom samtidigt som jag hämnas på mitt ex.
    hemliga agenten skrev 2014-12-06 00:23:48 följande:

Varför inte två killar?

Haha, ja varför inte köra all in liksom :)
    Virre1979 skrev 2014-12-06 00:35:12 följande:

Jojo, är ju också en ide. Men jag vill att han ser oss, precis som jag fick göra. Det gör ondare. Men annars vart det ett bra tips :)
    MEE83 skrev 2014-12-06 01:25:06 följande:

Du har en (ex)pojkvän som har kontroll behov och är riktigt svartsjuk av sig och du vill dra hem en annan kille till det? Låter lovande, hoppas du är beredd att ringa polisen. haha

Men jag antar att det hade kunnat vara värre, ni hade kunnat ha bott i en 1:a.
    Jag hamnade hos en tjej som delade en 1:a en gång, med lakan som "vägg". Visste inte att det var en kille på andra sidan lakanen förrens vid frukostbordet dagen efter.

Well, grejen är att han snackar jävligt mycket men skulle inte våga göra något. Skulle inte dra hem en annan kille om mitt ex var en sån som börja slåss och hålla på. 

Oh herregud, haha låter inte jättetrevligt kanske! Vi har en trea så vi har ju delat upp rummen :)

• MEE83

Åh det är mycket möjligt, även om "vi" killar kan vara lite störda ibland just när det gäller tjejer vi gillar, och det krävs ju two to tango, killen du drar hem kanske startar tjafs med... om din snubbe blir sur. Love is war.

Min poäng är dock att jag förstår om du har problem med att dra hem en kille till det, antingen måste det vara någon som faktiskt tycker det är lite kul att ja, på ren bruklig bondsvenska, vara förjävlig mot ditt ex(för det är det ju) eller någon som är lite desperat. Du har nog större chans att lyckas om du inte nämner att ni delar lägenhet.

Ligga kan man ju få göra utan denna lilla "extra krydda" liksom.

Och nja, det var den stelaste frukost jag haft i mitt liv tror jag. haha

• Anonym (...)

varför vara lika barnslig?

låter som om ni kanske borde fortsätta tillsammans iaf, ni verkar vara av samma skrot och korn. Låtsas att du inte bryr dig istället. Då kommer han att tro att dina känslor totalt avsvalnat. Vilken hämnd skulle kunna vara bättre? Om du gör samma sak så fattar han att du bara är ute efter att hämnas då fortfarande bryr dig, eller hur? Så visa att du inte bryr dig. Låt han fjanta omkring med olika tjejer. Visa att det inte rör dig i ryggen
  • Anonym (Tjej)
    MEE83 skrev 2014-12-06 10:31:18 följande:

Åh det är mycket möjligt, även om "vi" killar kan vara lite störda ibland just när det gäller tjejer vi gillar, och det krävs ju two to tango, killen du drar hem kanske startar tjafs med... om din snubbe blir sur. Love is war.

Min poäng är dock att jag förstår om du har problem med att dra hem en kille till det, antingen måste det vara någon som faktiskt tycker det är lite kul att ja, på ren bruklig bondsvenska, vara förjävlig mot ditt ex(för det är det ju) eller någon som är lite desperat. Du har nog större chans att lyckas om du inte nämner att ni delar lägenhet.

Ligga kan man ju få göra utan denna lilla "extra krydda" liksom.

Och nja, det var den stelaste frukost jag haft i mitt liv tror jag. haha

Förstår att det måste varit en aning stel frukost, haha. 

Har kört min hämnd nu, jävligt löjligt egentligen men ja, det var ju det jag ville. Stämmer det du skrev, var ju tvungen att hitta någon som faktiskt skulle gilla grejen, att vara lite jävlig. Så tja, nu är vi la ''kvitt''.
    Anonym (...) skrev 2014-12-07 12:00:28 följande:

låter som om ni kanske borde fortsätta tillsammans iaf, ni verkar vara av samma skrot och korn. Låtsas att du inte bryr dig istället. Då kommer han att tro att dina känslor totalt avsvalnat. Vilken hämnd skulle kunna vara bättre? Om du gör samma sak så fattar han att du bara är ute efter att hämnas då fortfarande bryr dig, eller hur? Så visa att du inte bryr dig. Låt han fjanta omkring med olika tjejer. Visa att det inte rör dig i ryggen
    Du har rätt, det är barnsligt och dumt. Men jag vet att mitt sätt sårade honom mest än om jag bara hade gått vidare. 
  • Griseknoen35
    Anonym (Tjej) skrev 2014-12-07 14:00:46 följande:
    Förstår att det måste varit en aning stel frukost, haha. 

Har kört min hämnd nu, jävligt löjligt egentligen men ja, det var ju det jag ville. Stämmer det du skrev, var ju tvungen att hitta någon som faktiskt skulle gilla grejen, att vara lite jävlig. Så tja, nu är vi la ''kvitt''.
    Anonym (...) skrev 2014-12-07 12:00:28 följande:

Du har rätt, det är barnsligt och dumt. Men jag vet att mitt sätt sårade honom mest än om jag bara hade gått vidare. 
    Sa han något till dig om det? Skön "hämnd" endå.
  • Anonym (??)

Hur hämnades du då? Och vad gjorde han?

Svar på tråden Min ex drog hem en annan tjej innan jag flyttat ut. Vill hämnas.