Fler äldre som ska göra ivf?
Underbar bild lisodan!
Andje, jag tycker det låter väldigt lovande, molvärk tycker jag är det bästa tecknet.
Kommer inte ihåg hur hög dos final-f jag kört mom. Men håller tummarna för er nu!
Underbar bild lisodan!
Andje, jag tycker det låter väldigt lovande, molvärk tycker jag är det bästa tecknet.
Kommer inte ihåg hur hög dos final-f jag kört mom. Men håller tummarna för er nu!
Vår fina kille blir 4 i juni.
Grattis jenjoh-underbart att höra. Det kommer gå så bra.
Glad påsk allihop, hoppas ni har det bra. Här händer inte då mycket, men jag tror jag haft äl, så det birde vara mindre än 14 dagar till mens och förhoppningsvis sprutstart.
Nej jag blir jättesällan sjuk och har funderat på det här med immunförsvar. Men jag vet ju iofs att det kan fästa.
Sthlmsthlm, jag vet inget om detta tyvärr, försöker bara suga i mig all info ni har. Vet inte vad jag har för värde, ingen har talat om att ta det. Tror det togs innan vi fick sonen, men inte sedan dess.
Håller med om att det finns så mycket info och svårt att värdera allt. Jag hör så att jag läser på och sedan frågar jag på kliniken. Sedan väljer jag att lita på dem. Vet att många blivit hjälpta av att köra själva när demonteras fått respons på sin klinik, men jag vågar inte riktigt. Samtidigt vill man ju känna att man provat allt. Hur tänker ni kring detta?
Men så mycket goda nyheter!
Allra största grattis flaxkatten! Wow så häftigt!!
Och andje, du är gravid tror jag!
Tack för tips Libra!
Jobbigt lisodan, men det är ju upp och ner att vara gravid. Inte ska du oroa dig, allt är bra
Kära andje, en vecka över tiden-inget att oroa sig för där! Imorgon blir det plus!!
Nej men jäkla skit Andje! Beklagar
Hoppas du kan glädjas lite åt födelsedagen iaf. Styrkekramar!!
Jag tror jag blir galen! Plötsligt är min menscykel jättelång! Typiskt, när man vara går och väntar.
Fortfarande ingen mens.
Hur går det för dig sthlmsthlm?