• Angelique

Fler äldre som ska göra ivf?

Mom, ja tiden går olidligt sakta när man väntar. Kan tyvärr inget om ovitrellen.

Supers, hoppas mens kommer snart då.

Själv är jag nervös inför vul imorgon. Men det är som det är, hoppas bara vi inte får avbryta.

• Angelique

Vul gick ok, blåsorna inte färdiga så ny koll på fredag och förhoppningsvis äp i början på nästa vecka.

• Angelique

Underbart zasu! Allra största grattis, vad roligt ????

Helendi: förstår oron precis, men tänk på att två missfall är väldigt ovanligt, allt är bara finfint ska du se!

Supers: härliga nyheter, ny håller vi tummarna. Vad tar du för vitaminer förutom q10? Förstår att det känns hoppfullt, och jag tror den positiva känslan kan bidra så ny är du inne i en god cirkel.

Grodan: varmt välkommen, kul att vi blir fler. Skönt att vara igång med sprutorna.

Ego: det är lite oklart om det var fler blåsor igår, hon kollade bara jättesnabbt och sa att de inte var färdiga. Vi vill absolut göra fler försök, men det är inte säkert vi får, vi har ju gjort många syskonförsök nu. Annars är min i ställning att fortsätta försöka tills käkarna säger stopp.

Stor kram till er alla!

• Angelique

Hej, har något fel på appen så jag har inte kunnat svara på flera dagar. ???? fler med samma problem?

Hur har det gått zasu? Håller tummarna så mycket för att det bara var ett skrämskott.

Godisgroda, tack. Ser att mitt inlägg också blev tokigt. Jag menade ju tills läkarna säger stopp förstås, men käkarna är ju också viktiga????

ÄP idag, 5 blåsor blev 5 ägg, nu är det bara att hålla tummarna stenhårt. Åh vad jag hoppas guldägget är bland dessa.

• Angelique

Saturnus: jättesvår fråga, Jag vet inte alls vad som vad som är bäst. Vad säger läkaren?

Så underbart härligt helandi, oroa dig inte! Det är ju väldigt stor chans att allt går bra när du kommit så hör långt.

Hur mår du zasu? Vad är planen framöver

Ego: endast ett av våra ägg blev befruktade, men det var å andra Sidan enligt läkaren väldigt fint! Så nu hoppas vi såå att det var guldembryot!

De sa att spetmaprovet var bra, så jag antar att det var äggen som inte var så bra att de blev befruktade. Först blev MSN ju lite vesviken

• Angelique

Först blev man ju lite vesviken, hade hoppats att q10 och allt annat ma. Försökt vara duktig med skulle göra underverk, men sedan känns det ju att hellre ett toppembryo än fyra halvbra...så ny håller vi tummarna och försöker gå tiden att gå. Kram till er alka

• Angelique

Välkommen hoppas! Jag har haft gonal-f i kylskåp, till mig sa de på Apoteket att det är jätteviktigt. Jag bad till och med att få låna kylskåpet när vi var på fest förra helgen.

Saturnus: ok, bra plan. Klart det går till ET nu, du har ju hur många blåsor som helst.

Mom: jag har tagit q10 i 3,5 månader och hade amh 1,6. Min man tar zink, d-vitamin och folsyra. Sedan försöker vi båda vara noga med kost och träning.

Känner ingenting alls, men hoppas det bara är för tidigt. Så nervös den här tiden är!

• Angelique

Saturnus: det är ju toppen med tre befruktade! Förstår att det känns som en besvikelse just nu, men var inte ledsen: när vi fick sonen fick vi tre av nio befruktade, ett medtoppkvalite, och se så bra det blev!! Men visst är det kämpigt och kostsamt, det håller nog alla här inne med om.

Camilla, välkommen. Det var ju toppen med två i frysen. Jag tror det är ganska ovanligt att det inte blir någon återföring, och ovanligt med missfall också (samma som vid vanliga graviditeter), det vanligaste är nog att man för tillbaka men det inte tar sig.

Andje, då håller vi tummarna!

Ego:fortfarande inga symptom

Svar på tråden Fler äldre som ska göra ivf?