• Angelique

Fler äldre som ska göra ivf?

Kitty: vi försökte bara o ett år innan vi sökte hjälp. Då bara vanlig oskyddad sex, inga stickor eller så. Vi hörde att efter ett år räknas man som ofrivilligt barnlös och ska söka hjälp. Det tog ett halvår från att vi ringde till Sophiahemmet till vi gick tid. Under den tiden körde vi stemhårt med stickor och allt.

• Angelique

Viola: hår det inte att gå byta doktor? Det här är ju tillräckligt jobbigt när man har en som är bra, inte ska ni behöva ha det så där!

Smultron: på vilket sätt blev ni illa behandlade på Sophia?

Liil: ja visst känner man sig ensam ibland!

• Angelique

Helendi:spännande att vara igång, låter som ni har bra teamwork där .

Zazu: vad roligt, låter ju lovande!

• Angelique

Smultron: hjälp, oproffsigt och otrevligt. Bra att du sa ifrån och mi fick annan klinik.

• Angelique

Lisodan-vilken resa nu haft, kul att vara igång igen. Hoppas det ska gå vägen nu! I vilken vecka gick ni ma?

• Angelique

Mom11: är det spolning av äggledarna? Det har jag gjort, det var lite obehagligt men gjorde inte ont.

Jag sprayade i ena näsborren när jag sprutade.

• Angelique

Grattis zasu-verkar lovande! Lycka till imorgon.

Heja lolandi också-lycka till imorgon. Jag har inte alls känt mig uppsvullen och ändå fått ut massor av äggblåsor, så det behöver o te hänga ihop.

Håller tummarna för er bägge!

• Angelique

Åh lisodan! Det låter ju jättebra!! Håller tummarna, det kommer gå fint. Skönt att ha en bra känsla.

Jenjoh: kul att det känns så bra, grattis till fina chanser. Vilken klinik går ni på? Och hur gammal är du? (Kanske missat något tidigare inlägg).

Vi har inte kontaktat någon klinik än, maken är inte riktigt redo än. Men jag hoppas det kan bli snart!

• Angelique

Åh så fint stockholmsmilen! Synd att de inte ringer längre, jag tyckte det bar då bra att man slapp vänta och undra.

Lisodan: låter lovande, håller tummarna!

Svar på tråden Fler äldre som ska göra ivf?