Flaxkatten skrev 2015-03-05 15:24:56 följande:
Hallå hallå, jag är lite långsam på att svara här
Jotack, jag mår fint, magen har slutat vara så himla svullen och ond och jag är glad och stabil. Om än väldigt nervös... Men det känns som om jag låtsas att jag är gravid och det har jag ju än så länge full tillåtelse att göra Nästa fredag, den 13e (!), har jag testdag... Hur ska man kunna bärga sig!! Och mensen är beräknad till måndag, så då kommer jag vara skitnervös. Det borde väl bli typ ryvardag 9 idag? (satte in förra onsdagen)
Jag har superont i brösten, som är larvigt stora (vi fnissar åt dem), jag får sova med sportbehå för att hålla dem på plats, annars vaknar jag av att det gör ont när jag rör mig.. Någon mer som känner så? Annars känns det just ingenting, magen är större än vanligt och jag känner mig lite klumpig, men det är väl fortfarande äggstockarna och biverkningar av lutinusen antar jag.
hej, hehe låter ju bra ändå, håller tummarna. Själv tog vi ut ägg idag. 10 st blev det, hoppas att det räcker och är normalt. Insättning på måndag, väldigt nervös inför det. Men mest inför testdagen tror jag. Vill bara få mitt plus nångång.