• Anonym (Jobbigt nu)

Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...

Happ.

Nu är det jobbigt.. För någon vecka sedan var vi ute på after work.

Jag har en 30 år äldre kollega som jag tror jag är attraherad av. Vi är alltså båda kvinnor. Hon är smart, snygg och framgångsrik. Är inte gift men lever i en relation med en man. Har ett vuxet barn. Jag är förlovad med en man och har inga barn.

Vi har arbetat ihop i några år. Jag har alltid gillat henne och trivts i hennes sällskap. För några månader sedan upptäckte jag att jag känner något mer för henne. Jag levde länge på kramen jag fick innan julledighet.

På den här aw:n då.. Ja, vi åt gott och drack gott och blev glada och pratsamma efter några glas gott vin. Kollegorna lämnade en efter en och till sist var det bara vi två kvar. Hon börjar då att ge mig massvis med komplimanger och säga att jag var snygg och ett vackert leende. Jag sa att jag tycker hon är vacker. Jag fick verkligen intryck av att hon flirtade med mig. Men vem fan vet, hon kanske bara ville vara snäll. Hon tittar på mig på ett annorlunda sätt. Sätter sig gärna jämte mig på möten och liknande. Frågar mycket personliga frågor.

Har en liten minneslucka från när vi sa hejdå (jäkla vin). Men vet att vi kramades mer än en gång innan jag tog cykeln hem. Sa nog inget konstigt för det var god stämning på jobbet efteråt. Kan tillägga att vi skickade något sms till varandra på kvällen och där skrev jag återigen att hon var snygg.

Jag tackade först nej till aw:n och hon också. När jag ändrade mig ändrade hon sig också. Vi blev kvar länge trots att hon sagt att hon behövde gå i tid då hon bor en bit utanför byn.

Nu skulle jag aldrig gå vidare med detta eftersom jag älskar min kille otroligt mycket! Jag har sexuella fantasier om den här kvinnan men kommer låta det stanna där.

Jag kan ändå inte låta bli att vara nyfiken. Tror ni att hon är intresserad av mig på samma sätt?

Tacksam för svar!

Kram från mig

• Svar på tråden Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...
  • Pappman
    Trunk2 skrev 2015-03-03 18:48:02 följande:

Om det nu är så... vad ska du göra åt saken? Det är deras liv och döm inte. Jag blir galen på folk som anonymt ska anklaga andra. Att TS är anonym kan jag förstå som det ligger till nu... Jag tror nog TS har det svårt nog utan att behöva bli anklagad. Ge stöttning istället! Livet blir så mycket lättare om vi alla hjälper varandra istället för att kritisera. Jag vill följa denna tråd tills vi sett resultat. Med negativa kommentarer så riskerar vi att Ts slutar skriva och vi är många som vill följa henne Så därför villa jag att vi alla tänker oss för lite innan vi skriver. :)

Det var väl bland det dummaste jag har hört.

När blev kärlek något fult? Det är väl bland det vackraste vi har i denna allmänt ruttna värld?

Tror ni att TS är som en skygg hind som skuttar in i buskarna och försvinner om hon blir skrämd?

Våra kommentarer var inte hatiska bara ifrågasättande något som kanske kan öppna ögonen och göra att man angriper ett problem på annorlunda sätt.
  • ÄngDal
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-03-03 22:12:37 följande:
    Tack för din kommentar!

Min sambo läser tråden och har frågat om jag är kär i henne. Jag svarar er på samma sätt som jag svarat honom. Jag är jättetänd på den här kvinnan, som ni redan förstått. Nej, jag är inte kär men ovissheten gör att jag tänker mycket på henne och vad som kan hända. Ovissheten och osäkerheten gör att spänningen tätnar och därför ökar tankarna på henne. Skulle jag behöva välja mellan ett liv tillsammans med min sambo och henne är valet självklart. Min sambo. Detta eftersom han är min själsfrände och definitiva livspartner! Sidospår kan vem som helst komma över ocj då anser både jag och min partner att det är bättre om båda vet om rådande situation.

Om jag säger såhär; om min partner inte är orolig, borde ni inte heller vara det.
    Jag gillar att ni har en så väldigt öppen och ärlig kommunikation mellan er, ni verkar ha ett väldigt bra förhållande. Det gör den här tråden ännu vackrare och mer spännande att följa, tycker jag.

Jag förstår att det är spänningen, kåtheten, som gör att du inte kan sluta att tänka på henne. Du vill ju ha henne helt enkelt.

Oavsett om det rör sig om bara sexuella känslor eller även någon slags förälskelse mellan er så är i alla fall jag av den tron att de flesta av oss kan älska flera personer samtidigt och vissa lever ju till och med i polyrelationer med flera kärleksförhållanden.

Det härliga är ju att kunna bejaka sina känslor, att tillåta sig själv att kunna leva ut dem om detta är möjligt. Är man i ett "vanligt" förhållande är detta inte lätt men lever man i ett öppet förhållande kan man ju fokusera på att försöka uppleva nya möten med olika människor och hedonistiskt njuta på olika sätt.

Jag hoppas verkligen, verkligen att förlösningen snart kommer. Att du ska få din kvinna i säng snart...! {#emotions_dlg.flower}
  • ÄngDal
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-03-03 22:12:37 följande:
    Tack för din kommentar!

Min sambo läser tråden och har frågat om jag är kär i henne. Jag svarar er på samma sätt som jag svarat honom. Jag är jättetänd på den här kvinnan, som ni redan förstått. Nej, jag är inte kär men ovissheten gör att jag tänker mycket på henne och vad som kan hända. Ovissheten och osäkerheten gör att spänningen tätnar och därför ökar tankarna på henne. Skulle jag behöva välja mellan ett liv tillsammans med min sambo och henne är valet självklart. Min sambo. Detta eftersom han är min själsfrände och definitiva livspartner! Sidospår kan vem som helst komma över ocj då anser både jag och min partner att det är bättre om båda vet om rådande situation.

Om jag säger såhär; om min partner inte är orolig, borde ni inte heller vara det.
    Jag gillar att ni har en så väldigt öppen och ärlig kommunikation mellan er, ni verkar ha ett väldigt bra förhållande. Det gör den här tråden ännu vackrare och mer spännande att följa, tycker jag.

Jag förstår att det är spänningen, kåtheten, som gör att du inte kan sluta att tänka på henne. Du vill ju ha henne helt enkelt.

Oavsett om det rör sig om bara sexuella känslor eller även någon slags förälskelse mellan er så är i alla fall jag av den tron att de flesta av oss kan älska flera personer samtidigt och vissa lever ju till och med i polyrelationer med flera kärleksförhållanden.

Det härliga är ju att kunna bejaka sina känslor, att tillåta sig själv att kunna leva ut dem om detta är möjligt. Är man i ett "vanligt" förhållande är detta inte lätt men lever man i ett öppet förhållande kan man ju fokusera på att försöka uppleva nya möten med olika människor och hedonistiskt njuta på olika sätt.

Jag hoppas verkligen, verkligen att förlösningen snart kommer. Att du ska få din kvinna i säng snart...! {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (Jobbigt nu)

Hoppas det blir en bra dag idag. Och att hon är på jobbet!

• Gaskarl
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-03-04 06:48:01 följande:

Hoppas det blir en bra dag idag. Och att hon är på jobbet!

Länge sedan jag läste.

Hoppas det blir AW o att ni kommer lite framåt, coolt med en sambo som stöttar..
  • Anonym (Jobbigt nu)

Äntligen!

Som jag förutspått är hon snyggare än någonsin idag. Jag är så sugen på henne.

Det har inte blivit mycket gjort på jobbet än så länge. Vi har bara suttit och snackat och kollat in varandra.

Vill.ha.henne.nu

Frustrerad!

• Anonym (Favoritar)
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-03-04 10:01:15 följande:

Äntligen!

Som jag förutspått är hon snyggare än någonsin idag. Jag är så sugen på henne.

Det har inte blivit mycket gjort på jobbet än så länge. Vi har bara suttit och snackat och kollat in varandra.

Vill.ha.henne.nu

Frustrerad!

Så hon verkar lika glad att se dig och ni sitter och småmyser.
    Imorgon är det AW, vi får vid gudarna hoppas att hon åker brännare då.
    Borde hon ju ha råd med vad det verkade som på det du har beskrivit....

Hoppas på lite vin och att ni sitter bredvid varandra vid maten då...
    Väntar med spänning på uppdateringarna här.
    Min favvo tråd alla kategorier just nu!!!!
  • Anonym (Mike)
    Anonym (Favoritar) skrev 2015-03-04 10:17:08 följande:
    Så hon verkar lika glad att se dig och ni sitter och småmyser.
    Imorgon är det AW, vi får vid gudarna hoppas att hon åker brännare då.
    Borde hon ju ha råd med vad det verkade som på det du har beskrivit....

Hoppas på lite vin och att ni sitter bredvid varandra vid maten då...
    Väntar med spänning på uppdateringarna här.
    Min favvo tråd alla kategorier just nu!!!!
    Du får nog allt vänta till övermorgon.
  • Anonym (Jobbigt nu)

Vilken dag hittills! Pratat, skrattat, rört vid varandra och kollat in varandra hela dagen!

Tyvärr visade det sig att jag inte kunde få skjuts i morgon så det blir nyktert för min del. Troligtvis för hennes del också eftersom hon varit sjuk och inte vill dricka dåligt tecken! Sista bussen hem går vid sex så då vill jag ju hellre stanna kvar en stund.

Nu ska jag iväg på möte på ett företag så jag träffar inte henne förrän imorgon.

Hon skrattar alltid genuint när jag berättar något roligt. Jag ser att hennes leende aldrig är fejk. Hon sa idag att jag var en härlig och intressant människa. Vill ofta ha "hjälp" med något som kräver att jag kommer till hennes skrivbord och behöver luta mig över henne för att se datorn.

Till skillnad från mig så kan hon fokusera på arbetet, jag sitter bara och dagdrömmer om vad vi skulle kunna göra.

HUR ska jag närma mig henne imorgon? Behöver tips och era goda råd! Tänk nu på att det med största sannolikhet blir nyktert för båda.

• Anonym (Jobbigt nu)

Jag började fundera när jag drömde mig bort i duschen tidigare. Kom att tänka på min första dag på jobbet och första gången jag träffade min kollega. Vill minnas att jag redan då kände någonting men jag visste nog inte var det var och lade därför inget fokus på det. måste ha varit någon dragningskraft redan vid första ögonkastet.

Hon skickade sms innan, erbjöd sig att skjutsa hem mig imorgon så jag kunde dricka. Tackade såklart ja! Får hålla mig måttlig så jag inte gör något olämpligt. Hoppas det underlättar med alkohol i en av våra kroppar!

Nu har jag byggt upp ett fantasiscenario i min hjärna och önsketänkande om hur morgondagen ska arta sig. Jag vill bygga upp en stämning på AW med blickar som inte kan slitas, sitta nära, fysisk "oskyldig" kontakt och leenden. Det ska slå blixtar mellan oss. I bilen hem vill jag att hon ska fråga mig gällande att jag sa att jag är attraherad av henne. Jag ska då svara att hon är den snyggaste kvinna jag någonsin sett och att jag är otroligt tänd på henne. Hon ska då säga att hon känner detsamma, stanna bilen och kasta sig över mig och vi ska sedan hångla loss och smeka varandra. Jag ska äntligen få smeka hennes ursnygga bröst. På en landsväg, i hennes range Rover. Resten av vägen hem ska vi planera hur vi kan hålla vår sexuella relation hemlig på jobbet.

Svar på tråden Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...