• Anonym (Jobbigt nu)

Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...

Happ.

Nu är det jobbigt.. För någon vecka sedan var vi ute på after work.

Jag har en 30 år äldre kollega som jag tror jag är attraherad av. Vi är alltså båda kvinnor. Hon är smart, snygg och framgångsrik. Är inte gift men lever i en relation med en man. Har ett vuxet barn. Jag är förlovad med en man och har inga barn.

Vi har arbetat ihop i några år. Jag har alltid gillat henne och trivts i hennes sällskap. För några månader sedan upptäckte jag att jag känner något mer för henne. Jag levde länge på kramen jag fick innan julledighet.

På den här aw:n då.. Ja, vi åt gott och drack gott och blev glada och pratsamma efter några glas gott vin. Kollegorna lämnade en efter en och till sist var det bara vi två kvar. Hon börjar då att ge mig massvis med komplimanger och säga att jag var snygg och ett vackert leende. Jag sa att jag tycker hon är vacker. Jag fick verkligen intryck av att hon flirtade med mig. Men vem fan vet, hon kanske bara ville vara snäll. Hon tittar på mig på ett annorlunda sätt. Sätter sig gärna jämte mig på möten och liknande. Frågar mycket personliga frågor.

Har en liten minneslucka från när vi sa hejdå (jäkla vin). Men vet att vi kramades mer än en gång innan jag tog cykeln hem. Sa nog inget konstigt för det var god stämning på jobbet efteråt. Kan tillägga att vi skickade något sms till varandra på kvällen och där skrev jag återigen att hon var snygg.

Jag tackade först nej till aw:n och hon också. När jag ändrade mig ändrade hon sig också. Vi blev kvar länge trots att hon sagt att hon behövde gå i tid då hon bor en bit utanför byn.

Nu skulle jag aldrig gå vidare med detta eftersom jag älskar min kille otroligt mycket! Jag har sexuella fantasier om den här kvinnan men kommer låta det stanna där.

Jag kan ändå inte låta bli att vara nyfiken. Tror ni att hon är intresserad av mig på samma sätt?

Tacksam för svar!

Kram från mig

• Svar på tråden Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...
  • Anonym (Jobbigt nu)

Jag är ju, som ni märkt, jätterädd att jag missuppfattat hela situationen.

Hur ska man veta om någon är intresserad (rent sexuellt) eller bara intresserad av att vara vän. I vad tolkar ni att hon vill något mer? Komplimangerna? Blickarna?

Jag är lite tjatig men jag vill så gärna veta! <3

Ni är bara bäst!!

• Anonym (Samma sits)

Filmen finns på netflix!

Jag vågar tyvärr inte berätta här, då jag har man och 3 barn.... Och det är absolut ingen som vet något om att jag skulle ha sånna tankar.

Hur ska jag kunna skicka anonymt meddelande? Du är ju också anonym... Hade ju varit rätt skönt att kunna ventilera med någon i samma sits.

• Anonym (Jobbigt nu)
    Anonym (Samma sits) skrev 2015-02-23 21:04:54 följande:

Filmen finns på netflix!

Jag vågar tyvärr inte berätta här, då jag har man och 3 barn.... Och det är absolut ingen som vet något om att jag skulle ha sånna tankar.

Hur ska jag kunna skicka anonymt meddelande? Du är ju också anonym... Hade ju varit rätt skönt att kunna ventilera med någon i samma sits.

Enkelt! Jag skaffar en anonym mailadress som jag skriver här. Du skriver mail till den och kan vara helt anonym!

Förstår verkligen att du vill vara extra försiktig om du har man och barn <3 jag vet också hur viktigt det är att få ventilera sina tankar!

Kram
  • Anonym (Samma sits)

Ja men så kan vi göra.... Känns lite pirrigt att öppna sig för en främmande person. Men kan du dela hela din story här, kan jag väl dela den med dig...

• Haskel

Jag själv fattar att kvinnor är intresserade, om/när de skickar nakenbilder till mig.

Så varför inte MMS:a lite bilder på dina bröst och f-aDrömmer.

Det uppskattar iaf jagFlört

• Anonym (Jobbigt nu)
    Anonym (Samma sits) skrev 2015-02-23 21:14:26 följande:

Ja men så kan vi göra.... Känns lite pirrigt att öppna sig för en främmande person. Men kan du dela hela din story här, kan jag väl dela den med dig...

Du kan skriva till: kollegorna022@gmail.com

Påhittigt namn va! Hihi
  • Anonym (Samma sits)

Skickat meddelande nu....

• Gaskarl

Hemma o ledig lite längre, idag mys med mig själv o så ska vänta på mer spännande inlägg från dig TS... Bästa tråden ngnsin, tycker nog att du vågar hinta lite om hur du känner, kan du inte bara fråga lite fint om det var ngt särskilt som hände i hennes dröm, små steg är också framsteg... Ahh, den här tråden, erotisk..

• Anonym (Jobbigt nu)

Har inte hört av henne på snart två dagar

Var en runda på jobbet innan då jag skulle skriva på ett papper. Tyvärr va hon inte där. Hennes plats såg så ekande tom ut. Fy vad jag saknar henne..

• Anonym (Samma sits)

Åh vad jobbigt! Ver precis hur frustrerad du känner dig. Skulle du inte kunna skicka ett sms och säga att du precis var på jobbet och hade hade hoppats på att träffa henne en stund, men att det var tråkigt att hon inte var där... Eller något sådant. Du kan ju hitta på att du kände dig lite nere och hade behövt ett uppiggande leende från henne. Sen kanske hon skriver och undrar varför du är nere och då blir det ännu mer sms-kontakt!

Svar på tråden Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...