Inlägg från: Anonym (Jobbigt nu) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jobbigt nu)

Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...

I morse vid fikat sa hon att hon hade drömt om mig i natt. Jag svarade och sa att jag ofta drömmer om henne. Oftast dagdrömmar då jag är attraherad av henne. Hon log och rodnade sedan kom det massa folk. Har inte träffats mer sedan dess.

Känns så skönt att ha det sagt! Nu får vi se hur det blir framöver!!

• Anonym (Jobbigt nu)
    Anonym (Favoritar) skrev 2015-02-11 11:38:38 följande:

Här händer det grejor.

Way to go girl!

Nu ligger ju bollen lite hos henne, får vi se vad som händer.

Följer med spänning!

Jag är så nervös nu så jag vet inte var jag ska ta vägen! Hoppas det går bra nu i eftermiddag!

Några tips hur jag ska göra?
  • Anonym (Jobbigt nu)

Skummaste någonsin. Vi har inte sagt ett ord om det under eftermiddagen. Nu är det bara en konstig stämning..

Känns väl som att hon borde sagt något om hon också är attraherad av mig?

Har en konstig känsla. En blandning av ångest och lättnad..

• Anonym (Jobbigt nu)
    Trunk skrev 2015-02-11 18:11:09 följande:

Jag tror du får ge henne lite tid. Nu vet hon vad du känner. Hade det varit så att hon inte kände något så tror jag hon hade sagt det till dig. Hon kanske känner att hon vill snacka med sin man innan hon törs säga något till dig? Men tänk på konferensen ;) så bra att du sa det! :)

u

Ja, nu får vi se vad som händer är ute på ett kundbesök på förmiddagen så vi får se om det händer något eftermiddag!

Hoppas hon säger något trevligt...
  • Anonym (Jobbigt nu)

Hon har inte sagt något alls under eftermiddagen..

Jag tror hon har fått lite kalla fötter och därför håller jag mig undan litegrann.

Längtar så till nästa aw då det blir vin och kanske lite mer flörtande.

Hon sitter här tre meter ifrån mig och bara ser snygg ut. Vill gå fram och smeka henne över nacken och kyssa henne. Tänk om man hade haft mod nog att göra det!

Har en hemlig dröm om att hon skulle dra med mig in i det insynsskyddade konferensrummet och kasta sig över mig och säga att hon vill ha mig.

Hatar när hon stönar till för det gör mig så tänd!

• Anonym (Jobbigt nu)
    Anonym (Förstår) skrev 2015-02-15 13:45:41 följande:

Hej Ts.

Tack för spännande läsning!

Jag är kvinna, gift med en man & vi har har ett öppet förhållande. Vilket ger många spännande stunder ???? Tycker du sköter detta väldigt bra. Jag hoppas det blir så som du fantiserar en dag.

Håller tummarna & lycka till!

Tack! Kul att du gillar min tråd

Men som sagt.. Efter att jag sa till henne att jag var attraherad av henne har det inte hänt mycket mer. Jag är en person med noll tålamod och börjar därför känna att det är dags att ge upp.

Har funderat i helgen på vad hon skulle få ut av att vara med en 30 år yngre person? Jag är ju bara en barnunge i hennes ögon! Hon lever dessutom ihop med en man och har ett barn i min ålder.

Jag skulle så gärna vilja veta om någon har erfarenhet av detta. Helst då äldre kvinna som blivit intresserad av en yngre kvinna.
  • Anonym (Jobbigt nu)

Ni anar inte hur mycket era svar styrker mig i detta!

Jag hoppas verkligen inte hon ser på mig som någon unge.

Nu börjar jag noja lite över om hon verkligen förstod innebörden av mitt avslöjande förra veckan. Det enda som har hänt sedan dess är att hon har fortsatt i samma spår som innan, dvs gett mig komplimanger. I fredags sa hon att jag var söt i klänningen jag hade på mig. Fast sådant säger hon nästan varje dag. Aldrig till någon annan.

Visst kan det vara så att hon är rädd på grund av jobbet, det är jag också. Vi arbetar trots allt ihop med ett gäng medelålders kvinnor som älskar skvaller. En typisk ekonomiavdelning liksom. Dessutom är hon nära vän med en annan kollega sedan barndomen. Plus att vi arbetar i en relativt liten stad. Det är mycket som står på spel alltså. Men jag vill, åh vad jag vill.

Jag är otroligt hungrig på alla tips och råd ni kan komma med! Jag tar till mig av allt!

Tusen tack för era svar. I morgon är det måndag

• Anonym (Jobbigt nu)

Dagens uppdatering:

Suttit jämte varandra hela morgonen. Just idag är hon ovanligt snygg då hon har håret nedsläppt och lite åtsittande kläder när vi pratar snurrar hon ofta håret runt sitt finger eller leker med sitt hår. Vid lunchen satt en kollega mellan oss och när kollegan pratade med henne satt hon bara och kollade på mig. En fruktansvärt intensiv blick som ger mig ilningar i hela kroppen. Samtidigt pratade hon en del om sin sambo vid lunchen (det gjorde i och för sig jag med).

Nu har jag ju sagt att jag är attraherad av henne men hon beter sig som att inget har hänt. Hur ska man tolka det??

• Anonym (Jobbigt nu)

Tack för era svar!!

Vi är några kollegor som ska ut och ta ett glas vin på fredag. Någon föreslog även att vi kunde gå på bio (fifty shades filmen). Har inte läst böckerna men man har ju hört att de är lite snuskiga.. Ska i så fall göra mitt yttersta för att hamna bredvid henne!!!

Idag har jag suttit och funderat på och riktigt fått stålsätta mig för att inte gå fram och kyssa henne..

Hon är inte gift (tror dock hon varit gift tidigare) utan lever ihop med en man. En mycket rik man dessutom.

Jag tror också att hon är tveksam utifrån vår nuvarande situation. Jag och min kille har alldeles nyligen förlovat oss (4:e januari) och letar hus. Detta kan ju också göra henne osäker. Hon vet ju inte att vi har ett öppet förhållande och att min kille (och tydligen jag också) är bisexuell. Min kille hånglade med en kille i helgen!

Kram på er!

• Anonym (Jobbigt nu)

[quote=74868614][quote-nick]ÄngDal skrev 2015-02-16 19:59:48 följande:[/quote-nick]Spännande relation du och din kille har, härligt att ni kan ha det så. Och bägge är bisexuella, vilket gör det än mer pikant och underbart 

Det vore väl inte alls dumt att gå på 50 shades of Grey och sedan sitt bredvid henne. Tänk på vad händer kan göra och hitta i mörkret...och viskningar...

Många blir nog upphetsade av filmen - inte minst kvinnor har man förstått - men samtidigt är den inte nåt bra exempel på BDSM, snarare tvärtom (Grey går över alla gränser på felaktigt sätt, vid många tillfällen).

Men sexscenerna ska ju vara heta så det kan kanske bli lite pirrigt i biomörkret i alla fall 

Ser du bara till att hon vet att du är bisexuell och lever i en öppen relation och kanske påminner henne om vad du dagdrömmer om borde det kanske göra susen.

Jag håller verkligen tummarna för dig.[/quot]

Jag var verkligen skraj när jag först skrev om detta på FL. Trodde folk skulle vara dömande men ack så fel jag hade! Vilka människor det finns och vilket stöd ni är! <3

Åh, du anar inte vilka fantasier som har dykt upp i och med bion. Skulle bli överlycklig om jag så bara får hålla hennes hand. Jag önskar så att ni kunde få se en bild så ni förstår hur vacker denna kvinna är.

Jag vågar inte riktigt öppna mig mer för jag vill inte gå på för hårt. Men om rätt tillfälle dyker upp så ska jag berätta det!

Jag vet att det gäller att ha lite is i magen och det är jag sämst på. När jag vill ha något vill jag ha det nu.

Tills dess att det händer något spännande (om det nu gör det) får ni stå ut med dagliga uppdateringar för jag måste skriva av mig..

Svar på tråden Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...