Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...
Jag ska ge er en ingående beskrivning hur hon ser ut någon dag. Kanske ikväll efter bion om jag inte har trevligare saker att berätta.
Eller äh, jag sitter här och väntar på kollegorna och har inget att göra. Kan lika gärna skriva.
Hon är snart 55 år gammal. Hon har halvlångt ljusbrunt/mellanbrunt hår, till axlarna ungefär. Inte vågit men alltid med snygg volym. Hon har gröna ögon och är alltid lite solbränd. Hon har ett supervackert leende med raka vita tänder. När hon ler lyser ögonen som två lampor. Men ögonen lyser även när hon inte ler. Hon är ganska kort, kortare än mig. Kanske runt 1,60 cm. Har en mycket fin kropp, är ganska smal och ganska stora bröst, kanske stor b liten C- kupa, men det ser absolut inte oproportionerligt ut. Hon pratar med en ljus och behaglig röst, typ rikssvenska. Jag själv är uppflyttad skåning så det står i kontrast till mitt grötande. Hon klär sig ofta i mörka kläder, gärna svart. Idag hade hon på sig mörka åtsittande jeans, en svart urringad top och en svart omlottkofta över. Hon bär alltid skor med klack.
Det är så svårt att förklara hur snygg hon faktiskt är! Hon har i princip inga rynkor. När jag började på mitt jobb för fyra år sedan trodde jag på allvar att hon var i 30-40 års åldern.
Jag har beskrivit mig själv lite ovan. Nästan 1,70 cm lång, ljust hår (mörkblond) och blåa ögon. Normalbyggd, tränar en del. Klär mig ofta i åtsittande kläder, är väldigt intresserad av mode och lägger en hel del på kläder.
När jag tänker efter är nog jag och min kollega ganska lika utseendemässigt och personlighetsmässigt också. Vi har båda runda, mjuka drag i ansiktet. Har ganska lik kroppsform förutom att jag har små bröst..
Vad vill ni veta mer?