Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...
Härlig dag hittills med många komplimanger och mycket kroppskontakt!
Härlig dag hittills med många komplimanger och mycket kroppskontakt!
Ja, idag är hon intensiv. Älskar det!
I morgon blir det vin och bio (med några andra kollegor).
Kan vara för att jag har semester nästa vecka som hon börjar trissa upp mig lite..
Det är mycket möjligt
Dock ska jag inte resa iväg utan ska vara hemma då min bror, som bor i Australien, kommer på besök.
Vilken känsla att få komma till jobbet och det första man ser är hennes leende och att hon säger; hej! Vad snygg du är idag!
DET gjorde min dag..
Hoppas det håller i sig hela dagen och morgondagen.
Håller helt och fullt med dig om att det med all sannolikhet hade låtit helt annorlunda om det varit en manlig kollega. Jag tror helt enkelt att det är ovanligheten i detta som gör att folk blir intresserade. Enligt mina Google sökningar verkar det väldigt ovanligt att kvinna 30 blir intresserad av kvinna nästan 60. Jag tror också folk ser det fina i att jag tycker att hon är så attraktiv.
Otrogen vill jag verkligen inte kalla henne, hon har än så länge bara gett mig komplimanger och flörtat lite med mig. I alla fall något jag upplever som flört.
Dagens uppdatering:
Möttes av ett trevligt välkomnande som jag skrivit om ovan. Hon har varit underbar mot mig hela dagen och denna dag går till historien som en av de bästa på jobbet någonsin. Idag var hon snygg som vanligt. Håret uppsatt, men snygg ändå. Finast är hon när hon har sitt mörka fina hår nersläppt. Det ramar in hennes ansikte så snyggt. Svarta tighta jeans och en vit top med lagom urringning. Har hon mycket urringning tappar jag helt mitt fokus och kan bara tänka på hennes bröst resten av dagen.
Hela förmiddagen var hon på skojhumör och kom som vanligt över till mitt bort jämt och ständigt. Städade mitt skrivbord.. Jag är ganska stökig av mig så det behövdes!
Jag åt lunch med min homosexuella väninna idag. Den enda (förutom ni och min sambo) som vet om detta. Hon är övertygad om att min kollega är intresserad av mig och tycker jag bara ska köra på!
Vi hade ett möte på eftermiddagen, hela avdelningen, ca 20 st. Hon satt jämte mig och höll på att skoja med mig och röra vid mig hela tiden. Jag gillar när hon rör mig (konstigt va?)
Efter mötet sa hon återigen att jag var snygg idag. Kommenterade att min klädsel var fin. Ska nog alltid ha svart pennkjol och skjorta nu..
Gick bakom henne på väg upp till fikat och spanade in hennes rumpa. Den är liten, söt och välformad. Jag undrar så om hon spanar in min när hon går bakom!
Jag vill göra något som gör henne lika distraherad och galen så som hon gör med mig.
I morgon är det bio. Ska göra mitt yttersta för att få sitta jämte henne. Hoppas bara inte hon får för sig att köra och därmed inte dricka vin..
Nog kan man hoppas men något sex blir det inte imorgon!
Jag hoppas på lite handmys-smekningar imorgon dock
Tack för uppdateringen, jag blir väldigt glad och pirrig av dina tankar och fantasier och förhoppningar. Jag hoppas verkligen att biokvällen blir som du hoppas!
Idag är en spännande dag! :)
Möttes av en gillande blick i morse och hon hon sa att mina kläder satt snyggt på mig. Har en tight kjol och sa till henne att den var lite svår att röra sig i. Hon sa då att det såg mycket bra ut när jag gick. Senare, strax efter lunch när vi skulle gå tillbaka till rummet tittade hon på mig från topp till tå och sa; "snygg du är idag".
Jag har aldrig hört henne säga så till någon annan på jobbet.
Kan det vara så att hon har märkt att jag är intresserad av henne och att hon därför driver med mig för att se hur långt det går och själv bara är ute efter en självförtroende-boost?
Jag skulle aldrig skicka något mail. Jag vill vara försiktig då jag verkligen gillar mitt jobb. Dessutom är hon mycket nära vän med en annan kollega så det hade nog spridit sig snabbt i så fall.
Jag lovar en uppdatering efter bion!
Jag hoppas så innerligt att du har rätt. Jag har ingen aning om var jag har denna kvinna. Hoppas verkligen inte att hon leker med mig.
Jag tänker ibland att hon kanske säger så för att hon har en dotter i min ålder och att jag påminner om henne (dock är hennes dotter mulatt och jag blond).
Vi har ju bion bokad ikväll och sedan en after work om typ två veckor.
Jag ångrar djupt att jag har tagit semester nästa vecka. Fast så klart vill jag träffa min bror men en vecka utan att se henne känns hemskt.
Hon berättade nyss att hon varit på restaurang med sin man igår och att hon blivit kass i magen efter det. Berättar man verkligen sådant för någon man är intresserad av??
Jag ska ge er en ingående beskrivning hur hon ser ut någon dag. Kanske ikväll efter bion om jag inte har trevligare saker att berätta.
Eller äh, jag sitter här och väntar på kollegorna och har inget att göra. Kan lika gärna skriva.
Hon är snart 55 år gammal. Hon har halvlångt ljusbrunt/mellanbrunt hår, till axlarna ungefär. Hon har gröna ögon och är alltid lite solbränd. Hon är ganska kort, kortare än mig. Kanske strax över 1,60 cm. Har en mycket fin kropp, är ganska smal och stora bröst men det ser absolut inte oproportionerligt ut. Hon pratar med en ljus och behaglig röst, typ rikssvenska. Jag själv är skåning så det står i kontrast