Hur lång är väntetiden för IVF Umeå?
Det kommer gå bra ska du se :) fast förstår dig, man vill ju som göra allt tillsammans.
Konstigt att du inte får kissa på så länge? När jag gjorde införandet sist så sa de att jag gärna skulle vara lite kissnödig men bara hållt mig typ 30 min. Borde ju inte vara nån större skillnad för att det är ett fryst.
Lycka till imorgon!
Själv ska jag lämna blodprov imorgon och sen ultraljud tisdag och torsdag. Har ju högre dos nu så ska bli spännande och se om det är nån skillnad.
Tänker redan på hur jobbigt det kommer kännas om det inte lyckas denna gång heller. Det kommer ju bli värre å värre för varje gång helt enkelt. :(
Hur mår du Mikaaaela?
Jag är på benen igen. Efter noll mat i en vecka har man inte mycket krafter. Men nu mår jag bra igen, och de "jobbiga" symtomen man har glädjs jag bara åt, förhoppningsvis betyder det att det bor någon där inne :) Det var troligtvis lutinus som orsakade det, eftersom det var över i fredags, 2 dagar efter att jag slutat med dom. Och det känns så skönt att ha slutat med dom också, slippa allt kladd :P
10 långa dagar kvar till ultraljudet, oj va jag längtar!!
Håller alla tummarna för er tjejer, det här förtjänar vi så mycket!!