Hur lång är väntetiden för IVF Umeå?
Ja, tänk att vi alla tre lyckades på andra försöket. :)
Det va ett plus idag oxå ;)
Ska maila kliniken. Vet att de sa att någon skulle börja tidigare än öppningen för att titta mail och så men kommer inte ihåg när det va. Vet ni?
Ang folsyra så har de inte sagt när man ska sluta. Jag tänkte att jag äter upp burken och övergår sen till gravidvitaminer om jag inte hör något annat.
Så skönt för dig Mikaaaela att snart passera v 12. Själv gör jag det 2/9, känns som en evighet dit. Ska försöka njuta av semestern och hoppas på att illamåendet inte blir så jag kräks utan stannar på denna nivå.
Idag ska jag nog åka in på stan å köpa en sån där fyll i bok, jag är gravid. Såg att den ca från v 5 :)
Ja det känns verkligen bra. 4 dagar kvar nu och 5 dagar tills vi får se vår lilla älskling igen. Längtar som en galning, men samtidigt kan jag inte låta bli att oroa för mig att allt inte är okej. Men illamåendet är kvar så hoppas allt är som det ska. Sen kanske man kan slappna av lite, förhoppningsvis :)
Jag köpte faktiskt också en fyll i bok. "när jag låg i mammas mage." Riktigt rolig faktiskt med massor av saker att fylla i och klistra in bilder :) Kul att ha sen tänkte jag! Dock är den inte så specifik så man fyller i för varje vecka :P