Östgötar som planerar barn 2016
Redan testat... det var då den blev 45 dagar (längsta jag haft) så tror inte det fungerade för mig haha :)
Redan testat... det var då den blev 45 dagar (längsta jag haft) så tror inte det fungerade för mig haha :)
En till med BF i mars! Fick plus idag på bim+2 Känns rätt overkligt ännu måste jag säga.
Ja jag läste det med :O så vågar inte prova mer nu i fall jag ska få ännu längre emellan eller till och med missfall och man nu skulle lyckas bli gravid.
Någon som vet vart man ska vända sig för att få hjälp med att få ordning på mensen? Trött på att den ska va så ojämn och söker jag på kvinnohälsan i min stad står det vara att dom hjälper till när man väl är gravid eller med typ preventivmedel och gravtest bara...
Så liten stad så tror knappast det. Men har hört att man kan ringa kliniken i linköping, frågan är ju om man måste bo där, dom ska vara bra annars har jag hört. Kan man ringa 1177 och fråga sånt här eller kommer dom skratta åt mig att jag inte vet något :)
Annars har jag för mig att medicinskt centrum som finnas i lkpg och nkpg ska ha gyn mottagning. Dit borde man kunna vända sig. :)
Någon som går/ska gå till Lovisamottagningen?
Vad kul!
Jag ringde dit dagen efter plusset. Så himla trevlig barnmorska som pratade med mig länge och berättade lite om mat som jag skulle undvika, kosttillskott osv. Sen fick jag tid för inskrivning i v12 (25e augusti) och ultraljud i v13 (2 september) så nu går jag bara och längtar. Fick också hem lite papper att fylla i och ta med till inskrivningen. :) Bra intryck av Lovisamottagningen än så länge men vore kul att höra från fler som gått dit tidigare. :)
Dag 37 nu då och nada so far. Har varit helt 100 på att inte testa förens efter dag 45 bara för att jag faktiskt gick så många dagar förra månaden innan mensen kom men nu börjar bli otålig...
Tröttsamt att bara vänta :( har ju väntat 10 månader nu på det där plusset som aldrig kommer. Hur är allt med dig då? :)