• Nrk79

Östgötar som planerar barn 2016

Vid min förra graviditet så kände jag strax efter äl att något sattes igång i kroppen och det var som någon blandning av mensvärk och stickningar i livmodern. Nu har detta hänt igen och isf är det otroligt lyckosamt då det är vårt första försök efter alla tråkigheter. Nästa mens är beräknad till nästa lördag så det är bara att vänta och se... Fler än jag som känner de där sticken när en graviditet sätter igång i kroppen?

• Nrk79
    Joozzaan skrev 2015-04-29 18:29:43 följande:
    Jag har aldrig varit gravid förr men känner så väl igen mig i det du skriver just nu! Är på BIM +2 idag!
    Vad roligt joozzaan! När ska du testa? Håller tummarna.
  • Nrk79
    Joozzaan skrev 2015-05-01 16:11:45 följande:
    Nej väntar lite till för i feb fock jag mens på dag 40 så vi tar tills jag passerat det. Har ju i ga direkta symptom så hoppas inte för myckt :/
    Hej! Vilken dag har du kommit till? Börjar dag 40 närma sig? Ska testa i helgen tror jag, då är det runt 37 dgr efter "första dag på sista mens". Går runt och är lite pirrig! :)
  • Nrk79
    Joozzaan skrev 2015-05-06 07:25:46 följande:
    Hej! Fick mens natten till igår så dag 37/38 typ. Håller tummarna för dig! :D
    Vad tråkigt Joozzaan!

Fortfarande ingen mens, mår illa och känner mig konstig, men inget plus... Helskumt! Kanske blir samma visa för mig. Vi får hålla tummarna för nästa äl. :D
  • Nrk79

Go morgon! Vaknade med mens så ingen bebbe här. Vi får satsa på nästa äl. Kram!

• Nrk79
    Javli skrev 2015-05-09 07:02:17 följande:

Åh vad tråkigt Nrk79! Hoppas det tar sig nästa gång. Har du långa cykler?

Tidigare hade jag normala på 28/29 dgr, nu tror jag att jag ligger på 32 eller så. Du då?
  • Nrk79

Hej! Någon av er som använt ovia-appen för att hålla sig uppdaterad om mens och ägglossning? Verkar bra, men har precis startat. Ha en fin helg!

• Nrk79
    Joozzaan skrev 2015-05-17 17:04:30 följande:

phpcadgqy38062.jpg

Gick från ett knappt synligt streck till detta mellan igår och idag. Visst är det inte ett positivt test men det borde väl betyda att det närmar sig? :) syns så dåligt i kameran men myckt starkare än igår.

Grattis! Ett februaribarn! :) Lycka till och njut av nyheten.
  • Nrk79
    Joozzaan skrev 2015-05-17 23:20:48 följande:
    Det är bara äl test ;) tyvärr
    Sorry! Missade det. Har själv börjat följa en app och börjat kolla in äl mer aktivt. Har äl om en vecka så ska bli spännande att se om det kommer funka denna månad. ;)
  • Nrk79

Fick en gynundersökning igår och idag och fick då veta att det är ägglossning typ idag el i morgon. Vi har "jobbat på" så nu är det bara att hoppas och vänta på bim som är 6/6 tror jag. :) Spännande!

Svar på tråden Östgötar som planerar barn 2016