Östgötar som planerar barn 2016
Grattis!!
Grattis!!
Jag har berättat för min mamma och mormor nu. Eftersom jag bor så långt bort från dom vill jag involvera dom så mycket som möjligt :) Lyckan var total :)
Har bokat resa hem till Linköping och ul på crocus som min mamma och mormor ska få vara med på. Åhh gläder mig nåt extremt! Det ultraljudet blir samma dag som jag beräknar att jag går in i veckan 11. Får se när jag får legetime här hemma, blir väl två ultraljud på kort tid säkert :D
Å så roligt! Vilket datum blir ul? :) Själv bara räknar jag ner dagarna nu.
Å så mysigt!! Tänk vilken tur vi har som kan få tjuvkika lite innan och lugna våra nerver.
Mitt ultraljud är den 2 september - exakt 20 dagar kvar idag (nedräkning deluxe) hehe! Men ska på inskrivning först nu den 25 och det ser jag också fram emot. Känns nog lite mer på riktigt efter det. :)
Ja nu fyller livmodern ut hela bäckenet enligt min app. :) Lite spännande att tänka på! Magen har vuxit som bara den. Jag är helt klart en som får mage tidigt men det kan också ha att göra med att jag inte har kräkts något utan istället ätit väldigt mycket sedan dag 1. Hur som helst så funkar väldigt få brallor så det blir att handla gravidbrallor denna eller nästa vecka. :) Går ju trots allt in i vecka 12 på lördag så då tycker jag det känns ok att köpa. Kommer ju bara bli större!
Mina tuttar har vuxit en stl, men bara från b till c så det är inget som andra ser så mycket kanske. Mer att jag känner av det i klänningar och sånt som jag inte kan ha över bysten längre - trist!
Vilken vecka är du i nu igen? När ditt bf? :)