Långt protokoll
Igår tog jag Ovitrelle-sprutan. Fick lov att ta den själv då mannen ej hade möjlighet. Det gick bra. Kändes knappt.
Idag ska jag inte ta någonting och i morgon bitti gäller det! Så nära nu, iiiihhhh
Igår tog jag Ovitrelle-sprutan. Fick lov att ta den själv då mannen ej hade möjlighet. Det gick bra. Kändes knappt.
Idag ska jag inte ta någonting och i morgon bitti gäller det! Så nära nu, iiiihhhh
Nej men Amanda! Nu får du inte hålla oss på sträckbänken längre ;) Hur har det gått?!!! Bra hoppas jag! Kram
Hej tjejer!
ÄP Gick galant, var väldigt glad då jag har både utomkved och spolning av äggledaren i bagaget så ja var en aning rädd. Vet inte hur många äggblåsor jag hade men de fick fram 10 ägg varav 9 befruktade. De valde att skjuta fram mig från en tvådagars odling till femdagars då jag var i riskgruppen för överstimulering?
De ville se hur jag mår under de här dagarna. Nu hoppas jag verkligen att jag inte är det så de inte avbryter och nekar mig i morgon vid återföringen. Nån som har erfarenhet av femdagarsodling?
Hur svullen har ni varit efter äggplocket? hur mår ni?
Jag är ordentligt svullen och förstoppad men i övrigt mår jag ju bra.
Har det gjort ont vid återförandet?
Ja jag är sjukt nervös över att bli nekad. Magen och äggstockarna känns rejält och jag är som sagt väldigt svullen. Upp i vikt har ja garanterat gått så de kan de inte mäta på då ja käkat som en häst. Haha tror det är progesteronet. Trött som tusan o frysen, dvs många gravsymptom utan att ha något i mig. Jag väntar med spänning o hoppas hoppas hoppas hoppas de sätter tillbaka vårt lilla femdagarsdammkorn <3
Fröken fegis. Ja ett femdagars är återfört i mig och två blev det till frysen. Jag mår hur bra som helst och känner inte av någonting. Känns som alla symptom bara avtagit IOM att otrivellen har lämnat min kropp. Hur mår och känner du dig? När har du testdag?
Jag står i valet o kvalet. Läste biverkningarna på sprayen Synarela. Har ni lust att hinta hur det sett ut för er och hur ni mått?
Hur går det för er alla tjejerna i tråden?! Amanda - har du haft testdag ännu?! Louise blir det ett försök till innan sommaren?! Själv åker jag till Uppsala på söndag för att sätta in en liten frostie! Hoppas nu bara att någon av de två vi har i frysen klarar upptining... Kram :)