Cina84 skrev 2016-05-04 09:54:12 följande:
Ja du.. Set visade sig att jag är överstimulerad så igår blev jag tappad på lite mer än 2l vätska i buken och blev inlagd för att se ska hålla koll på mig. Idag känns magen nästan likadan så jag är rädd att jag dragit på mig vätska igen.. På fredag är det den stora dagen.. De på RMC har gett mig positiva hintar men jag tror på det när jag har det i handen.
Redan dag 5?!? Det går fort! Ja men det gör du rätt i, ta en sak o taget så du inte går och oroar dig mer än du behöver.
Javisst ja, det är du ju :(. Har du tänkt på hur grym du är varje gång du tagit sprutorna! Starka kvinna :).
Åh, då är det nära nu! Fredag blir förhoppningsvis en bra dag för oss båda..
Kram!
Men Aj!! Stackare! Hur mår du nu?
Hoppas de har rätt på RMC - endast en dag kvar till test?
Nu är det min tur att noja över småsaker.. Gick in i kylskåpet och såg att den analoga termometern en hylla upp (i dörren) i kylen visade på 10 grader. Fick panik. Medicinerna förvarar jag visserligen en våning ner (i dörren) från det, men tror misstänker nu ändå starkt att medicinerna legat för varmt.. Jag har haft en digital termometer som jag gått på innan och som stått längst ner i dörren och som visat på kallare temperaturer, men inser nu att den stått längst ner utan cirkulation och därmed antagligen blivit lite kallare. Medicinerna sticker ju dock upp en bra bit där det inte är lika kallt.. Gaah? du hör ju. Neuroserna frodas.
Jag ska kolla med vår klinik imorgon vad de tror.. i värsta fall får man väl köpa ut nya mediciner. :/
Hoppas du mår bättre snart! Håller tummarna inför imorgon..
Stor kram