Cina84 skrev 2016-09-13 21:37:16 följande:
Vill vara krama om dig <3. Hoppas det känns lite bättre idag. Ja det där med "positiva tankar så går det vägen" kan lätt ta kol på en.. känner såväl igen mig i det du skriver. Jag ville så gärna tänka positivt men det var jäkligt svårt efter ett tag och då fick jag precis som du, nästan ångest för att jag tänkte "fel".
Men du, jag tycker du ska skita i den studien. Det kan mycket väl gå bra ändå!! :).
Vill skriva något riktigt bra men det är så jäkla svårt då det egentligen inte finns något bra att skriva. Klyschor finns det många att slänga in i detta ämne men det Är inget som hjälper. Önskar av hela mitt hjärta att det är er tur nu<3.
Kram
Tack snälla du!!! <3 <3 <3 Det värmer..
Det känns lite bättre nu. Maken är hemma och det sltade med att jag skällde på honom. Inte för att det var rättvist av mig, utan för att jag inte kunde låta bli att vara arg och ledsen på honom. Det blev bättre efter och han har nu lovat att vi helt enkelt får göra allt som ståt i vår makt för att detta inte ska hända igen. Insättningar ska man göra tillsammans. Så enkelt är det.
Kände lite från livmodern i ett par-tre dagar, men idag känns det inte så mycket alls längre. Jag försöker ställa in mig på minus, men precis lika svårt det är att känna riktigt hopp, lika svårt är det att ta kol på det hoppet som finns.
Önskar så innerligt att detta kan få vara gången vi lyckas...
Kramar