Cina84 skrev 2016-05-18 15:56:22 följande:
Åh grattis!!!! Vad glad jag blir att ni fick så bra resultat :). Ja ni har ju verkligen bra förutsättningar känns det som. Då blir det att koppla av under sommaren för att köra på igen till höst väl?
Skönt att du slapp den! Kommer de att hålla kolla på dig eller värdena är bra?
Jo det gick bra. Äggstockarna är fortfarande svullna men annars ser det bra ut. Mina blodvärden är inte riktigt hundra än så jag fick bakläxa om att äta mer salt bl.a. men jag behöver inte åka på koll nästa vecka utan nästa koll blir på det officiella vulet. Jag fick också en bild med mig hem på pyret ( som för tillfället endast är en svart liten bubbla på skärmen) så jag får ta och titta på den för att trycka in i huvudet att det är sant( och att det ska gå bra).
Kram!
Tack <3 Japp nu blir det sommarlov och sen kör vi på i höst om allt går som det ska :) De har "släppt" mig nu så jag får höra av mig själv om jag skulle börja må dåligt, men tror nog att risken är över (även om magen fortfarande til viss del liknar en bongotrumma).
Åh vad härligt att allt såg bra ut!! <3 Vet ju hur orolig man är hela tiden i denna process och att det är svårt att bara koppla av och njuta när saker går bra. Du får ha bilden i plånboken så kan du bära runt den och titta på den när du behöver :D Heja Pyret!! <3
Kram!