JOHA80 skrev 2016-02-12 14:20:01 följande:
Åh vad spännande!! Håller alla tummar och tår! :)
Jo det går framåt nu, håller på att ringa runt kliniker och ska sedan kolla vilka lånealternativ som är bäst. Eventuellt tar jag även NK-provet igen när jag inte är förkyld bara för att få lite extra-koll om det var något tillfälligt. Just nu har mina sköldkörtelvärden betett sig lite hoppigt så måste även på koll på detta innan jag drar igång någon behandling. Tänkte satsa på att göra behandling i slutet av mars /början av april eller så :)
Oroande denna månad är att jag inte verkar få någon LH-stegring är nu på dag 22 utan glad gubbe (har dock fått omslag på dag 23 innan så det kan ju vara en sen omslagning men det känns inte så)... Vet ju att de sa att man inte får ägglossning varje månad på året så det kanske är en sådan månad nu men det känns ändå olustigt. Vägrar dock att stressa upp mig allt för mycket - förhoppningsvis så är det som vanligt nästa månad igen.
Kram
Tack snälla :). Jag brottas lite med mina känslor inför detta försök. Jag vill inget hellre än att göra ett nytt försök men är livrädd för att det inte ska ta sig igen och orolig för hur jag ska ta mig upp igen om det skulle bli så men jag försöker trycka bort de tankarna och tänka att det ska gå annars får vi bara köra på igen.
Den där sköldkörteln den kan ställa till det.. Förresten de där NK-cellerna, är de kopplade till sköldkörteln eller de är en sak för sig?
Men då är ni inte så långt ifrån nu, då kanske du har börjat räkna ner lite :).
Kroppen kan verkligen konsten att försöka göra en orolig.. Hoppas på glad gubbe imorgon så du slipper tänka mer på det.
Ha en fin helg :)