Cina84 skrev 2015-09-03 19:41:30 följande:
Tack :). Det hoppas verkligen jag med!!
Det var tufft när jag körde hem från sjukhuset men jag tror att i och med att jag inte testat tidigare så var det nog mest ledsen över att ha varit så nära.. Tror det hade tagit ännu hårdare om jag vetat om det helgen innan för då hade jag nog tänkt på lilla livet som försvann.
8% låter riktigt bra ju! Visst risken finns men det känns som att den är liten! Tänk snart är du ruvare igen :).
Hej,
ja förstår det. Hoppas du fått ha en bra och lugn helg. Kommer ni försöka göra insättning i nästa cykel eller ska ni avvakta ngn månad?
Vår blastocyst överlevde upptiningen och både läkaren och labbpersonalen verkade optimistiska. Blastocysten hade fortsatt dela på sig så fort den var upptinad och den höll till och med på att kläckas ur sitt skal.
Nu börjar den stora nojjan. Vi tog en långpromenad från kliniken (nojjade senare över att jag inte borde röra på mig så mycket efter insättning), igår (dagen efter insättning) så började jag få molvärk som inför mens, och igår kväll strålade värken ut i ljumskarna. I morse vaknade jag och kände inte så mycket, men efter ngn timme så började det dra i ljumskarna igen. Går runt och känner efter hela tiden :-/