Vi med BF i slutet av nov/början av dec!
BF-lista23/11 - Fairytale01
24/11 - Miaomiao
24/11 - CeElSu
27/11 - LindaM
27/11 - Spjutt
28/11 - Thegiirl
29/11 - HCS
29/11 - Mikaela90
29/11 - MelinaG
30/11 - Nimmi
1/12 - dalin79
Här är en till som är supertrött. SOmnade vid tvn igår, händer bara när jag är gravid illamåendet blir bara värre för varje dag och det har börjat skära i brösten.
Tillråga på allt har 1 åringen blivit magsjuk hoppas verkligen vi andra slipper. Har en son med diabetes typ 1 och då är det inte kul. Brukar sluta med näringsdropp på barnakuten..
Tyvärr besök på akuten igår och ett MF har satt igång nu.
Så ett X i nov -14 och MF mars -15.
Kram till er alla!
Fundersam mamma här. Känner mig inte gravid för fem öre :-S kan hugga till i gömsken (stavning?) om jag reser mig för fort men annars e allt som vanligt. Var tvungen att testa igen i förgår för att va säker ^^
Men har sedan jag plussade vart konstant dålig i magen. Bubblig o lös o ibland ont... Kan det va pga graviditeten? :-S
Vill dela med mig en hemsk upplevelse som jag hade igår kväll.
Var hos mamma och skulle ta bussen hem på kvällen med barnen. Dotter gick in i bussen och jag var på väg in så stängde busschaffören dörrarna.
Jag började slå på dörren så chauffören skulle öppna men NEJ !!!!!
Min dotter var ensam i bussen. Chauffören bara körde iväg utan att säga att den inge var i trafik mer.
Lämnade min lilla i barnvagnen och började springa efter bussen. Sprang 200 meter minst innan den upptäckte min dotter ensam o bussen och bestämde säg för att stanna.
När jag kom fram jag skrik som en galning på busschauffören. Hade värsta hjärtklappningen.
Hade huvudet hjärtat på 3 olika ställen. Dotter på bussen, dotter vid hållplatsen och bebisen i magen.
Kommer aldrig glömma den dagen.
Min äldsta dotter grät av rädsla.
Busscauffören : jag såg inte din dotter fören hon grät och kom fram. Och hon påstod att hon var tvungen att köra i väg eftersom hon inte var i trafik. Fast jag slog på dörren. Och hon gjorde ingen annons. !!!!
Tänker ringa och anmäla men vet inte vart jag ska ringa. Bor i Göteborg .
Är det västtrafik man ringer ?!
En fråga : eftersom jag sprang mycket och stressade upp mig, kommer det att hända någonting med bebisen i magen. ?
Jag har dragit ner på kaffet till 3 espresso om dagen. Förut blev det ganska mycket mer..
Men en sak jag tycker är lite märkligt om man läser innehållsförteckningen på Lergigan Comp så innehåller det koffein. Hur farligt kan det vara då? Dom får man ju utskrivna om man mår för illa så man inte klarar av vardagen... Åt dem sist.