Vi med BF i slutet av nov/början av dec!
Vad använder du för tester för hcg...menar du gravtester?
Kram till dig igen!
Blöder bara mer och mer och tempen har sjunkit en halv grad igen som den alltid gör innan mens så det är bara på igen!
Vad använder du för tester för hcg...menar du gravtester?
Kram till dig igen!
Skrev ju häromdagen att jag fick ont i magen och åkte in och man såg en avlång hinnsäck och ville därför följa mitt HcG för att se så det steg normalt.
I förgår låg HcG på 558, och igår låg den på 1401, fick precis reda på det.
Känner mig 1000 kg lättare och en stor sten släppte från axlarna!! Får se den lille på torsdag nästa vecka.. Supernervös! :)
Har ni berättat om graviditeten för någon än? Vi ska berätta för bådas föräldrar imorgon. De kommer ändå förstå det annars, när jag inte vill ha någon alkohol till påskmiddagen.
Välkomnar alla ny-plusssade in i tråden. :)
Och önskar HCS lycka till. :)
Jag är nu inne i vecka 7 (6+1) och märker fortfarande knappt av graviditeten. Skönt men samtidigt oroande. Har en efterhängsen hicka och sålänge jag hickar känns allt bra. Haha. (mitt säkra graviditets tecken)
Igår berättade vi för mina föräldrar att vi väntar nr 2 och det känns skönt att de vet. Syskonen på bådas sidor kommer få veta inom ett par veckor och sen blir det som det blir. :) Jag önskar att vi får upp lite liv i tråden , men det är svårt Iom allt är nytt än och det sker inte så mycket mer än på insidan. :)
Lergigan comp har funkat för mig. Rena befrielsen att ta dom!
Har mått illa till och från under ca 2-3 veckor men nu kom kräket. Trodde jag skulle komma undan då jag typ va symtom fri i flera dagar men nu kom de tillbaka 10 gånger värre än innan och nu funkar inte mina åksjukearmband längre. Tips på att få i sig och behålla de tillskott man behöver ta under graviditeten?
Tror det är det jag som jag ska få om inte postafen funkar. Var på mvc idag på inskrivning och kunde knappt hänga med mådde så fruktansvärt illa. Får se om detta funkar lite orolig över att ta dem när de står att de helst inte ska tas utan bra vid absolut nödvändigt.
Jag hoppas att de ska funka bättre imorgon för nu har ja både armband och postafen och mår fortfarande illa men spyr iaf inte. Men hade gärna haft borta illamåendet med än så här.
Hoppas det blir bättre!
jag gick på toa för en stund sedan och hade en brun flytning, kan det vara ett tecken på missfall eller vad kan det bero på? Borde jag vara orolig?