BF december 2015 :-)
Hej! Ny i tråden. BF 2a barnet kring jul 2015. Bor i Lund om nån därikring vill följas åt?
Har inte börjat må illa än men det kommer nog snart :)
Ha det gott!
Hej! Ny i tråden. BF 2a barnet kring jul 2015. Bor i Lund om nån därikring vill följas åt?
Har inte börjat må illa än men det kommer nog snart :)
Ha det gott!
Jag är så extremt trött hela tiden. Vilade 2 gånger under dagen igår och ändå sov jag mellan 21:30-9.00 i natt. Helt galet!
Nu har vi fått se ett tickande hjärta på ultraljudet i v 7+6 och är så lättad!! Vilka har ni berättat för? Har ni berättat för era föräldrar?
Jag säger alltid 6+4 istället för "i 7e veckan" för då lurar jag mig inte att jag gått längre än vad jag har :) Har en rätt rolig app som heter pregnancy +, vad har ni för appar? Några tips?
:)
Jag använder appen Pregnancy+, tycker att den har bra bilder. Bra info om vad som händer i de olika veckorna också.
Någon annan som känner av illamående under hela dagen, åh känns rätt jobbigt nu. Har inte behövt kräkas men hulkar varje morgon när jag behöver öppna kylskåpet. Vill spola framåt så jag kan lämna detta bakom mig... (8+5)
Haft två tråkiga drömmar i natt. I den ena hade jag börjat blöda och i den andra gjorde jag vul och då hade där aldrig varit något foster. Hua hoppas inga sanndrömmar!!