Honsomvill skrev 2015-05-31 09:05:04 följande:
Igår när jag var på stan och skulle luncha med en tjejkompis, slog illamåendet bara till. Det blev liksom för mycket med värmen och alla dofter, så först trodde jag att jag skulle svimma, men sen började jag hulka och rusade bort mot byggnadens enda toalett. Kom fram till den enda kvinnan som stod i kö och bad snällt om att få gå före, samtidigt som jag fortfarande hulkade. Jag fick som svar "eh.. Nej jag har redan väntat så länge" desperat bad jag ännu en gång, snällt och la till att jag verkligen kommer att spy men fick då som svar "nej då kanske du ska gå någon annanstans, för annars kommer ingen kunna gå på toa efter dig" (som om man inte tar hand om sin egen skit liksom). Så när toan blev ledig gick hon in. Den enda toan i hela byggnaden.. Vart menar hon att jag annars skulle ha gått? Det var redan försent så jag fick ställa mig i ett hörn bakom toalettdörren. Så fruktansvärt förnedrande! Men hellre där i hörnet än ute bland allt folk vid lunchställerna. Otrevliga jävla människor....
Känner igen det där, finns snygga o praktiska kräkpåsar att köpa som tur är, tror jag köpte mina på apotea eller apoteket online.
Fast jag hoppas jag ska sluta med kräkandet snart :)