BF december 2015 :-)
fantasy06 - Men 5 kg hittills är väll inte vidare mycket? :) Jag vet inte vad som anses normalt men jag har kanske gått upp 3-4 kg sen start och det känns verkligen lugnt för min del. Är i vecka 16. :)
fantasy06 - Men 5 kg hittills är väll inte vidare mycket? :) Jag vet inte vad som anses normalt men jag har kanske gått upp 3-4 kg sen start och det känns verkligen lugnt för min del. Är i vecka 16. :)
Åh vad roligt att ni redan köpt vagn! Vi har varit och kikat (blir en Bugaboo Cameleon 3 all black för vår del) och tänker köpa efter RUL tror jag. :)
JJ15 - Klart att man ska slå till! :D Vi har också köpt babyskydd redan. Och lite annat... ;)
Lyckligajag - Den vagnen är också jättefin! Vi har kikat lite på den också. Gillar hela "all black"-grejen, allt det andra blir så mycket snyggare då. ;)
Skönt att ni har sparat och inte behöver oroa er över pengar! Vi behöver inte heller oroa oss men jag nojar såklart ändå, som den känsliga själ jag är. ;)
SsJj - Du är inte ett dugg gnällig! Klart som fan att blir på dåligt humör efter alla dom, otroligt oförskämda och elaka, kommentarerna. Inte okej. Hoppas att du kan skaka av dig det här och njuta av bebisen i magen! Personligen är jag bara glad över att få en decemberbebis (jag och sambon, som också fyller år i december, ÄLSKAR den månaden!) och nästa sommar kommer bebisen att vara 6-7 månader - man har hunnit bli tillräckligt "stabil" som förälder för att kunna vara ute och njuta av väder och ledighet.
Igår vräkte jag i mig (hehe) spagetti med köttfärssås, med MASSOR av nyriven parmesan ovanpå. När jag ätit upp så upptäckte jag att oj, parmesan ska man visst inte äta som gravid. Behöver jag oroa mig nu?
Anniiica - Tack! :D Nu behöver jag inte svettas över det.
Jag har RUL om ca 1,5 vecka, är då i vecka 18+0. Det är ganska standard att göra runt 17+0 - 19+0 va?
TessOphira - Oj, visste inte att dom kunde se allt dom ska se så tidigt! Men om dom har bokat in dig i den veckan så kan de självklart det! :) Spännande!
Jag är i v. 16+4 idag såg jag! Då betyder det
att jag hade kunnat göra RUL nu! Längtar så mycket!