BF december 2015 :-)
Hej!
Jag plussade idag Har en son på 7 månader så här blir det tätt. BF 18/12
![](http://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Hej!
Hej!
Hej!
Någon mer än jag som mår väldigt illa? Har ni några tips på hur man ska överleva dagarna?
Idag har jag superont i äggstockarna typ. De drar å så :( å när ja går gör de ont. Någon annan som känt så?
Välkomna alla nya
Ni som har barn sedan tidigare när ska ni berätta för ert barn ska få syskon? jag vågar nog berätta förrän tidigast vid v. 13. Men kändes så dumt idag, min son frågade om jag hade bebis i magen! sa inget men förstår att han undrar för jag är så svullen om magen och jag är ganska nätt annars så det syns ju direkt på mig.
har svårt att dölja magen ens i stora pulsiga tröjor!
Jag har berättat för min mamma och min bror. De allra närmsta är så involverade i mitt liv så det hade jag aldrig kommit undan med skönt att ha deras stöd också om det inte skulle gå bra.
Blev livrädd igår, var i affären och jag kände att det rann ut något varmt från mig. Fick nästan panik, innan jg kom hem och kunde kolla så all var bra och det var det tack o lov! har en del flytningar, har ni det? blir orolig ibland om nätterna också när jag känner det rinner för är så rädd att det ska var blod.
Skulle absolut inte våga köpa saker redan. jag tar dag för dag. Önskar bara jag kunde slappna av mer för det här tar på mig
Någon som redan börjat använda mamma byxor ?
Jag har faktiskt det, mest för att jag bara har tajta byxor och min mage är väldigt svullen. Knäppa kan jag men får så himla ont efter ett tag så ja köpte mig faktiskt ett par byxor å de är såååå skönt !!!
Hej! Hoppar gärna in här om det är okej :)
Plussade i fredags, vi har försökt i 4.5 år och har nu äntligen lyckats med hjälp av pergotime på 2a försöket (egentligen vill jag säga 1a då de sa till oss att det inte verkade alls bli någon äl på VUL så vi försökte inte alls då, men visade på blodprovet att de hade fel)
Bf 18/12
Har inga direkt symptom alls och är i v5. Haft mycket kraftig smärtor som mensvärk förra veckan men som nu börjat avta. Brösten spändes och blev hårda en natt nu i helgen men har inte så ont. Inge illamående men kanske lite tröttare än vanligt men inte så farligt.
Så jag är supernervös över att detta inte ska bli något! Vill bara ligga hemma fram till v12 så man kan andas ut lite :P
Var på tidigt vul idag (v.7 går in i v.8 på torsdag) och fick se ett hjärta slå! Känner mig lite lugnare nu :)